Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 marca 2010, 18:45

autor: Piotr Doroń

Blizzard rozpoczął proces publikacji patcha do Diablo II

Firma Blizzard dokonała – zgodnie z zeszłotygodniowymi zapowiedziami – resetu laddera Diablo II, wiążącego się z wyłączeniem serwerów gry. Jest to wstępny etap procesu, mającego doprowadzić do oczekiwanego od bardzo dawna debiutu patcha 1.13.

Firma Blizzard dokonała – zgodnie z zeszłotygodniowymi zapowiedziami – resetu laddera Diablo II, wiążącego się z wyłączeniem serwerów gry. Jest to wstępny etap procesu, mającego doprowadzić do oczekiwanego od bardzo dawna debiutu patcha 1.13.

Blizzard rozpoczął proces publikacji patcha do Diablo II - ilustracja #1

Z informacji zamieszczonych na forum Battle.net wynika, że proces przebiega zgodnie z planem – w chwili obecnej wyłączone powinny być już wszystkie serwery obsługujące sieciowy tryb rozgrywki w Diablo II. Kolejnym etapem będzie publikacja łatki, której pobieranie zostanie uruchomione automatycznie. Po jej instalacji opcja kreacji bohatera oraz sieciowej batalii pozostanie nieaktywna przez kolejnych kilka godzin. Wszystko powinno wrócić do normy w okolicach godziny 23:00 polskiego czasu.

Obiecane uaktualnienie ma poprawić sporą liczbę błędów Diablo II, w tym chociażby niedociągnięcia dopuszczające możliwość duplikowania przedmiotów, zabijania innych graczy w mieście, czy też wpływające na występowanie problemów technicznych (m.in. z połączeniem internetowym). Łatka wprowadzi również „nowe wyzwania” w świecie Sanktuarium oraz możliwość rekonfiguracji postaci. Od aktualizacji nie powinniśmy jednak oczekiwać cudów – nie odmieni ona całkowicie tej blisko dziesięcioletniej produkcji. Zaznaczyli to zresztą sami twórcy, według których pewnych zmian do Diablo II wprowadzić się już nie da.

Pełną listę poprawek i nowości znajdziecie m.in. w tym miejscu.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej