Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 listopada 2009, 12:59

autor: Piotr Doroń

Ubisoft szczegółowo o trybie wieloosobowym w Avatar: The Game

Francuski koncern Ubisoft podzielił się szczegółami na temat sieciowego trybu wieloosobowego w grze Avatar: The Game. Informacje dotyczą oczywiście odsłon przeznaczonych na konsole Xbox 360, PlayStation 3 oraz komputery osobiste.

Francuski koncern Ubisoft podzielił się szczegółami na temat sieciowego trybu wieloosobowego w grze Avatar: The Game. Informacje dotyczą oczywiście odsłon przeznaczonych na konsole Xbox 360, PlayStation 3 oraz komputery osobiste.

Ubisoft szczegółowo o trybie wieloosobowym w Avatar: The Game - ilustracja #1

Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że multiplayer w dziele powiązanym z filmem James Camerona Avatar zostanie podzielony na pięć trybów zabawy, w ramach których wcielimy się oczywiście w przedstawicieli ludzkiej korporacji RDA oraz kosmicznej rasy Na’vi. Pierwsze cztery (Team Deathmatch, The Flag, Capture & Hold, King Of The Hill) będą standardowymi opcjami, znanymi z szeregu innych strzelanin oferujących tryb sieciowy. Final Battle z kolei to wariacja na ich temat – zadaniem graczy będzie tu destrukcja kluczowych obiektów obu stron konfliktu. Zwycięstwo zapewni sobie ta ekipa, która zniszczy je w krótszym czasie. Final Battle zapowiada się ciekawie z taktycznego punktu widzenia – kluczem do sukcesu będzie z pewnością odpowiednie rozdysponowanie sił i kooperacja.

W multiplayerowych starciach zaoferowanych w Avatar: The Game w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 jednocześnie będzie mogło uczestniczyć do szesnastu graczy. Będą rywalizować na dziesięciu mapach, a do ich dyspozycji oddanych zostanie 48 broni, podzielonych na dwanaście kategorii. Co ciekawe, opcja wieloosobowa będzie rozbudowana pod kątem modyfikacji postaci. Będziemy mogli skorzystać w jej ramach z piętnastu typów opancerzenia, wpływających z pewnością na cechy postaci (choć Ubisoft tej akurat informacji nie potwierdza). Dodatkowo wyposażymy kontrolowanego bohatera w niektóre z czternastu dodatkowych umiejętności, dzięki którym rozgrywka będzie bardziej interesująca. Multiplayer będzie tu działać w oparciu o system matchmakingu (w wersji PC najprawdopodobniej również), dopuszczając możliwość uczestniczenia w meczach prywatnych i publicznych.

Europejska premiera Avatar: The Game odbędzie się 4 grudnia (także w Polsce). Wówczas to na sklepowe półki powędrują nie tylko wspomniane wyżej trzy edycje, ale również wersja na Wii oraz przenośne Nintendo DS i PSP. Kampania dla pojedynczego gracza opowiadać będzie historię wojny pomiędzy korporacją RDA, stworzoną przez ludzi, a kosmiczną rasą Na’vi. Gracz wcieli się tu w tytułowego Avatara, czyli pół-człowieka, pół-obcego. Fabularnie gra stanowi prequel w stosunku do filmowego obrazu Jamesa Camerona (jego amerykańska premiera przewidziana jest na 18 grudnia).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej