Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2009, 12:26

autor: Maciej Myrcha

Wymagania sprzętowe i zawartość Ghostbusters: The Video Game - nie jest różowo

Na blogu prowadzonym w ramach witryny Spook Central, w jednym z wpisów znaleźć możemy oficjalne wymagania gry Ghostbusters: The Video Game (w wersjach na różne platformy). W większości zgadzają się one z tym, co podaliśmy wcześniej, jednak dla spokoju sumienia zaprezentujmy je ponownie (PC):

Na blogu prowadzonym w ramach witryny Spook Central, w jednym z wpisów znaleźć możemy oficjalne wymagania gry Ghostbusters: The Video Game (w wersjach na różne platformy). W większości zgadzają się one z tym, co podaliśmy wcześniej, jednak dla spokoju sumienia zaprezentujmy je ponownie (PC):

Minimalne wymagania systemowe

  • system operacyjny: Windows XP SP2, Windows Vista 32-bit oraz 64-bit
  • procesor: Intel Core 2 Duo E4300 lub AMD Athlon X2 +3800 (procesory dwurdzeniowe takie jak Intel Pentium D 805 nie są wspierane)
  • pamięć operacyjna: 2 GB RAM
  • minimum 9 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • napęd DVD-ROM
  • karta graficzna: ATI Radeon X1800-series 512 MB, Intel G45 Express Chipset, NVIDIA GeForce 8400 512MB (karty z 256 MB RAM nie są wspierane)
  • inne: połączenie z Internetem wymagane do jednorazowej autoryzacji

Zalecane wymagania sprzętowe

  • procesor: Intel Core 2 Duo E8400 lub odpowiednik
  • pamięć operacyjna: 4 GB RAM
  • karta graficzna: ATI Radeon HD 4800 series, NVIDIA GeForce GTX 260 series lub mocniejsza

Jak widać, wymagania do wirtualnego zmierzenia się z duchami są całkiem spore, a to nie jedyna „niespodzianka” dla pecetowych graczy. Ghostbusters: The Video Game posiada bowiem zabezpieczenie DRM w formie tak „lubianego” przez wszystkich SecuROM – takie rozwiązanie sugeruje autoryzacja przez Internet wspomniana w wymaganiach. Co więcej, pecetowa wersja gry została ograniczona z pewnych funkcjonalności w porównaniu z jej konsolowymi odpowiednikami. Jak pisze autor wspomnianego posta, właściciele „blaszaków” nie uświadczą ani trybu kooperacji (w zasadzie żadnych funkcjonalności sieciowych) ani możliwości pobierania materiałów dodatkowych!

Podane wyżej informacje nie są wyssane z palca – autor posta w ramach prowadzonego konkursu otrzymał od firmy Atari 5 kopii gry (po jednej dla każdego systemu, oprócz PS2). Z niewiadomych względów pecetowcy zostali potraktowani po macoszemu – ok, zgoda, wersja gry przeznaczona na DS też nie ma trybu co-op, ale niewielkie to pocieszenie.