Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 kwietnia 2002, 09:12

Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders - pokaźna porcja informacji

Firma Phantagram Interactive ujawniła pierwsze szczegóły dotyczące drugiej części strategii czasu rzeczywistego z elementami cRPG, Kingdom Under Fire, zatytułowanej Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders.

Firma Phantagram Interactive ujawniła pierwsze szczegóły dotyczące drugiej części strategii czasu rzeczywistego z elementami cRPG, Kingdom Under Fire, zatytułowanej Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders.

Niestety, podobnie jak to ma miejsce np. w przypadku Halo, tak i tu wydawca gry, planuje najpierw wydać Kingdom Under Fire 2 : The Crusaders na konsolę Xbox, a dopiero w późniejszym terminie na PC. Mówiąc dosłownie na dzień dzisiejszy sprawa wydania wygląda następująco „Spring 2003 for Xbox and PC (planned)”.

Akcja gry osadzona zostanie w tym samym świecie fantasy „Bersia”, w którym toczyliśmy bitwy w pierwszej części gry. Dawna wojna zakończyła się i na 50 lat zapanował kruchy pokój. Jednak zło powróciło. Rozpoczyna się kolejny krwawy konflikt pomiędzy siłami przymierza (ludzie i elfy), a Mrocznymi Legionami (mroczne elfy, orki i ogry) i ponownie gracz musi wziąć sprawy we własne ręce.

Druga część gry, będzie wykonana przy zastosowaniu całkowicie trójwymiarowego silnika graficznego, który jak twierdzą autorzy, w pełni wykorzysta moc drzemiącą w konsoli Xbox (i miejmy nadzieję w naszych blaszakach). W Kingdom Under Fire 2: The Crusaders znajdzie się ponad 200 różnorodnych postaci (żołnierze, potwory łatające i szereg innych fantastycznych bestii) składających się każda z maksymalnie 3000 polygonów, zaś postacie naszych herosów złożone będą z aż 10000 polygonów. Co najlepsze podczas bitew będziemy mogli zobaczyć te 200 walczących postaci równocześnie. Twórcy podkreślają, że sceny bitewne w grze będą przypominać te, które widzieliśmy w takich filmach jak: „The Lord of the Rings” oraz „Gladiators”. Każda jednostka będzie posiadała swoje indywidualne charakterystyki i uzbrojenie oraz będzie mogła być stopniowo ulepszana. Ponadto gracz będzie mógł organizować swoje wojska w odpowiednie formacje i szyki bojowe, a co najważniejsze taktycznie planować każde starcie.

Cóż, w zapowiedziach gra wygląda bardzo ciekawie. Zobaczymy co nowego przyniosą kolejne informacje – może to „PC (planned)” zamieni się w coś konkretniejszego...

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej