Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2009, 14:09

autor: Szymon Liebert

Gra Mythos nadal w produkcji

Firma HanbitSoft przekazała, że ciekawa produkcja MMO Mythos jest bezpieczna i znajduje się nadal w procesie tworzenia. Dzieło początkowo było opracowywane przez studio Flagship, które niestety zostało zamknięte wskutek problemów finansowych. Prawa do tytułu trafiły do koreańskiego przedsiębiorstwa, zajmującego się również inną grą amerykańskiego dewelopera, czyli Hellgate: London.

Firma HanbitSoft przekazała, że ciekawa produkcja MMO Mythos jest bezpieczna i znajduje się nadal w procesie tworzenia. Dzieło początkowo było opracowywane przez studio Flagship, które niestety zostało zamknięte wskutek problemów finansowych. Prawa do tytułu trafiły do koreańskiego przedsiębiorstwa, zajmującego się również inną grą amerykańskiego dewelopera, czyli Hellgate: London.

Yoora Kim z HanbitSoftu dał do zrozumienia, że wie o sporej grupie fanów martwiących się o tę sieciową grę. Według jego wyjaśnień osoby zainteresowane projektem mogą spać spokojnie. Firma zamierza uczynić wszystko, aby produkcja stała się popularna na świecie. Wygląda na to, że będzie ona dostępna dla wszystkich, w odróżnieniu od drugiego tytułu przejętego od Flagship (Hellgate: London), oferowanego obecnie tylko dla azjatyckich graczy.

O postępach nad Mythos będziemy dowiadywać się z regularnych uaktualnień prezentowanych przez przedstawiciela obecnego zespołu deweloperskiego. W pierwszej tego typu porcji informacji przekazano, że tytuł jest w dobrej kondycji i przechodzi proces zmian, mających rozwinąć i dopracować rozgrywkę sieciową. Twórcy starają się zachować mocne strony produkcji oraz wyeliminować wszelkie słabości i wady.

Sam Mythos czerpie garściami z Diablo, o czym zresztą przypominają autorzy. Na pewno więc fani dzieła Blizzarda będą czuli się jak w domu. Twórcy zadbają o to, aby wiele elementów z tej klasycznej pozycji pojawiło się w Mythos i zostało wzbogacone o dodatkową zawartość oraz jeszcze ciekawszą rozgrywkę sieciową. Niestety nie wiemy, czy koreańska firma zdecyduje się na wprowadzenie konkretnych zmian do tej produkcji.

W połowie 2007 roku mieliśmy okazję wypróbować Mythosa w zamkniętej becie, która została wstrzymana wraz z kłopotami producenta. Zdaniem wielu użytkowników gra prezentowała się naprawdę ciekawie.