Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2009, 08:40

autor: Piotr Doroń

Guitar Hero: Metallica debiutuje na amerykańskim rynku

Wczoraj o północy wybrane amerykańskie sklepy rozpoczęły sprzedaż Guitar Hero: Metallica, nowej odsłony popularnej serii gier rytmiczno-muzycznych. Najnowsza produkcja studia Neversoft trafiła jednak do sklepów tylko w formie pudełka z płytą, nie oferując możliwości nabycia pełnego zestawu instrumentalnego.

Wczoraj o północy wybrane amerykańskie sklepy rozpoczęły sprzedaż Guitar Hero: Metallica, nowej odsłony popularnej serii gier rytmiczno-muzycznych. Najnowsza produkcja studia Neversoft trafiła jednak do sklepów tylko w formie pudełka z płytą, nie oferując możliwości nabycia pełnego zestawu instrumentalnego.

Guitar Hero: Metallica debiutuje na amerykańskim rynku - ilustracja #1

Dzieło zostało wydane w wersjach na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3. Umożliwia nam wcielenie się w członków legendy metalu oraz odegranie 49 piosenek, w tym 28 skomponowanych przez Kirka Hammetta, James Hetfielda oraz Larsa Ulricha. Produkcja wspiera wszystkie dostępne na rynku instrumenty, więc, jeśli tylko posiadamy perkusję, gitarę oraz mikrofon, będziemy mogli odegrać wszystkie charakterystyczne partie poszczególnych utworów. W innym wypadku konieczne będzie oddzielne zakupienie pełnego zestawu instrumentów bądź też pojedynczych imitacji.

Przypominamy, że od pewnego czasu na Rynku Xbox Live oraz w ofercie PlayStation Network dostępna jest wersja demonstracyjna Guitar Hero: Metallica. Oferuje ona możliwość zagrania czterech utworów. Znalazły się wśród nich następujące kompozycje: No Excuses autorstwa Alice In Chains, Sad But True oraz Seek & Destroy Metallici, a także Stone Cold Crazy kultowego Queen.

Edycje na Nintendo Wii (opracowuje ją studio Vicarious Visions) oraz PlayStation 2 (Budcat) ukażą się w późniejszym terminie, najprawdopodobniej w maju. Wówczas to zorganizowana powinna zostać również europejska premiera produkcji. W tym także polska, do której dojdzie dzięki staraniom firmy Licomp Empik Multimedia.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej