Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 marca 2009, 12:49

autor: Filip Grabski

Drugi dodatek DLC do Fallouta 3 ujrzał światło dzienne

Czy The Pitt, drugi z zapowiedzianych dodatków z bonusową zawartością dla Fallouta 3 okaże się lepszy, niż niespecjalnie dobrze przyjęty Operation: Anchorage? Można się o tym przekonać już dzisiaj.

UAKTUALNIENIE: Jak na razie odpowiedź na postawione na początku oryginalnej wiadomości pytanie brzmi „nie”. Gracze donoszą o niesamowitej ilości błędów i niedociągnięć w The Pitt. Brakuje tekstur, po mapie latają wielkie wykrzykniki (obrazek tego zjawiska jest tutaj), a w pewnym momencie gra się po prostu zawiesza. Wygląda na to, że Bethesda się pospieszyła z wydaniem opóźnionego DLC.

ORYGINALNA WIADOMOŚĆ: Czy The Pitt, drugi z zapowiedzianych dodatków z bonusową zawartością dla Fallouta 3 okaże się lepszy, niż niespecjalnie dobrze przyjęte Operation: Anchorage? Można się o tym przekonać już dzisiaj.

Firma Bethesda obiecała, że 24 marca miał się ostatecznie pojawić lekko opóźniony The Pitt i tak też się stało. Nowy DLC zapewni krótszy o ok. godzinę od poprzednika czas zabawy i zabierze nas w okolice malowniczo postapokaliptycznego Pittsburgha. Czy nowe lokacje, nowe narzędzie destrukcji i nowe zadania warte są 800 punktów MS/10 dolarów? W The Pitt zagrają wszyscy chętni posiadacze Xboksów 360 i prawie wszyscy pecetowcy. Sprawa braku aktywacyjnych kodów w polskiej edycji Fallouta 3 na PC wciąż nie została rozwiązana i czekamy na oficjalne stanowisko Cenegi. Podobno wszystko skończy się dobrze.

W kwietniu czeka nas premiera DLC zatytułowanego Broken Steel, dzięki któremu będziemy kontynuować jeden z wątków znanych z podstawki, a nasza postać będzie mogła uzyskać poziom 30.

Drugi dodatek DLC do Fallouta 3 ujrzał światło dzienne - ilustracja #1
Nowa zabawka - piła do cięcia kominów na horyzoncie.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej