Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 marca 2009, 09:29

autor: Piotr Doroń

Zawartość limitowanej edycji Batman: Arkham Asylum

Serwis Kotaku przedstawił szczegóły na temat zawartości edycji kolekcjonerskiej Batman: Arkham Asylum, gry akcji opracowanej przez firmy Rocksteady Studios oraz Eidos. Poznaliśmy również jej najprawdopodobniej oficjalną cenę. Okazuje się, że będzie ona wyższa o całe 40 dolarów w porównaniu do wersji standardowej.

Serwis Kotaku przedstawił szczegóły na temat zawartości edycji kolekcjonerskiej Batman: Arkham Asylum, gry akcji opracowanej przez firmy Rocksteady Studios oraz Eidos. Poznaliśmy również jej najprawdopodobniej oficjalną cenę. Okazuje się, że będzie ona wyższa o całe 40 dolarów w porównaniu do wersji standardowej.

Zawartość limitowanej edycji Batman: Arkham Asylum - ilustracja #1

Z informacji pozyskanych przez redakcję Kotaku wynika, że w skład kolekcjonerskiego wydawnictwa wejdzie 12-calowy Batarang (taki Batmanowy shuriken), Encyklopedia DC Custom, DLC, który zostanie zapewne opublikowany również w formie płatnej w ramach serwisów Xbox Live Marketplace i PlayStation Store, a także ścieżka dźwiękowa oraz dodatkowe DVD z materiałem zza kulis. Powyższa zawartość może jeszcze ulec drobnym przetasowaniom.

Za całość, jak już wspomnieliśmy, przyjdzie zapłacić graczom 99 dolarów, czyli o 40 dolarów więcej niż w przypadku edycji podstawowej. W chwili obecnej nie wiemy, czy w podobnej formie trafi ona także do Europy. Pewnym jest jednak, że zostanie ona wydana jedynie w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Posiadacze pecetów będą musieli obejść się smakiem.

Batman: Arkham Asylum będzie dynamiczną grą akcji, opowiadającą o nowych przygodach Mrocznego Rycerza z Gotham City. Akcja gry umiejscowiona zostanie w zakładzie dla obłąkanych przestępców, czyli tytułowym Azylu Arkham. Mechanika rozgrywki nawiązywać będzie z kolei do The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Gracze mogą wiec liczyć nie tylko na zręcznościową zabawę, ale również na możliwość bezszelestnego skradania się oraz wykorzystywania umiejętności dedukcyjnych. Do premiery gry dojdzie latem bieżącego roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej