Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 marca 2009, 18:35

Kolejna garść informacji z uniwersum Resident Evil

Jedna z najsłynniejszych licencji Capcomu wciąż i wciąż zadziwia swoich fanów, atakując ich na różnych frontach. Japoński wydawca szczególnie upodobał sobie posiadaczy Wii, nie zapomniał jednak o reszcie platform.

Jedna z najsłynniejszych licencji Capcomu wciąż i wciąż zadziwia swoich fanów, atakując ich na różnych frontach. Japoński wydawca szczególnie upodobał sobie posiadaczy Wii, nie zapomniał jednak o reszcie platform.

Kolejna garść informacji z uniwersum Resident Evil - ilustracja #1

Posiadacze konsoli Nintendo dostali już specjalną edycję RE4 oraz RE: The Umbrella Chronicles. Zapowiedziano także, że zimą do tego grona dołączy Resident Evil: Darkside Chronicles. Jakby tego było mało, Capcom zamierza wypuścić na Wii konwersje dwóch części serii z GameCube’a, a mianowicie: Resident Evil (zwany często REmake’iem) i Resident Evil Zero. Gry te będą miały mechanikę dostosowaną do sterowania wiilotem i ukażą się - przynajmniej na terenie USA - w edycji „Classic”, co oznacza, że już w dniu premiery będą kosztować połowę ceny (29.99$).

Europejscy i amerykańscy gracze za to jutro będą mogli udać się do sklepu po swoją kopię Resident Evil 5. Ogłoszono już nawet pojawienie się płatnych dodatków do tej gry, dla właścicieli PlayStation 3 i Xboxa 360. Niestety, owe rozszerzenia są dość znaczne, szkoda zatem, że nie znalazły się w pudełkowej wersji gry.

Po zakupie „Versus DLC” dostaniemy możliwość zabawy online wraz z trzema innymi graczami w dwóch trybach. Pierwszy to wyżynanie przeciwników znanych z gry, a drugi to polowanie na siebie nawzajem. Cena takiej przyjemności wynosi odpowiednio $3.99 lub €4.99 na PS3 i 400 Microsoft Points na X360.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej