Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 marca 2009, 09:59

autor: Piotr Doroń

Tom Clancy's H.A.W.X. z dwoma dodatkowymi samolotami

Tom Clancy’s H.A.W.X. zgodnie z oczekiwaniami okazało się produkcją dobrą, lecz z pewnością nie rewelacyjną. Gra traktowana jest co najwyżej jako przyjemna, zręcznościowa strzelanina, choć ciężko stwierdzić, by aspirowała do bardziej poważnego miana. Niemniej jednak dzieło Ubisoft zdobyło grono fanów, których ucieszy z pewnością informacja o publikacji dwóch dodatkowych samolotów.

Tom Clancy’s H.A.W.X. zgodnie z oczekiwaniami okazało się produkcją dobrą, lecz z pewnością nie rewelacyjną (średnio 75% według serwisu Metacritic.com). Gra traktowana jest co najwyżej jako przyjemna, zręcznościowa strzelanina, choć ciężko stwierdzić, by aspirowała do bardziej poważnego miana. Niemniej jednak dzieło Ubisoft zdobyło grono fanów, których ucieszy z pewnością informacja o publikacji dwóch dodatkowych samolotów.

Tom Clancy's H.A.W.X. z dwoma dodatkowymi samolotami - ilustracja #1

Dostęp do XA-20, futurystycznego myśliwca z Tom Clancy’s EndWar, oraz Saaba 35 Draaken można uzyskać bezpośrednio z poziomu menu gry. Wystarczy wskoczyć do zakładki „extras”, a następnie wybrać opcję „exclusive kontent”. Wówczas konieczne będzie jeszcze tylko podanie danych o swoim koncie na serwisie Ubi.com (w razie jego braku należy dokonać rejestracji), wybranie samolotu, jego pobranie i zrestartowanie gry. Procedurę należy powtórzyć, by uzyskać również drugą maszynę.

Z nowych samolotów można skorzystać zarówno w trybie sieciowym (choć jedynie w opcji Team Deathmatch), jak i kampanii. W tym drugim przypadku należy jednak wcześniej zaliczyć kilka misji i podnieść swoje umiejętności, by odblokować oraz dodać je do swojego hangaru.

Przypominamy, że aktualnie H.A.W.X. dostępny jest wyłącznie w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Począwszy od 20 marca (27 marca w Polsce) grę będą jednak mogli nabyć także posiadacze komputerów osobistych. Późniejsza data debiutu jest wynikiem tygodniowego opóźnienia premiery. Osoby zainteresowane dziełem francuskiego koncernu mogą póki co skorzystać z możliwości przetestowania wersji demonstracyjnej. Waszej uwadze polecamy ponadto zapoznanie się z wymaganiami sprzętowymi produkcji.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej