Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2009, 10:29

autor: Filip Grabski

Tomasz Adamek w Fight Night Round 4

Bokserska gra najdokładniej prezentująca spocone sylwetki umięśnionych pięściarzy – zapowiedziana niemal rok temu Fight Night Round 4 – wzbogaci się o bardzo ciekawą postać.

Bokserska gra najdokładniej prezentująca spocone sylwetki umięśnionych pięściarzy – zapowiedziana niemal rok temu Fight Night Round 4 – wzbogaci się o bardzo ciekawą postać.

Na oficjalnej stronie Tomasza Adamka – bokserskiego mistrza świata, który pod koniec lutego dał wiele radości miłośnikom tego sportu – pojawiła się bardzo ciekawa informacja: „Przyjadę na kilka dni aby załatwić bieżące sprawy. Jedną z nich będzie podpisanie umowy z producentami gry komputerowej FIGHT NIGHT ROUND 4, na użyczenie wizerunku dla postaci boksera. Ciekawy jestem, jak będę wyglądał w wymiarze animacji komputerowej.” Nie musimy dodawać, że my również jesteśmy ciekawi.

Adamek niniejszym dołączy do ujawnionych wcześniej gwiazd ringu (m.in. Mike’a Tysona, Muhammada Ali czy Lennoxa Lewisa) i zaprezentuje swoje nieprzeciętne umiejętności w kolejnej odsłonie bokserskiej gry od EA Sports. FNR4 trafi latem na konsole X360 i PS3, a nam udało się przeprowadzić mini-wywiad z Tomaszem Jarzębowskim z polskiego oddziału EA.

Dlaczego wybór padł na pana Adamka?

Strategią EA Sports jest współpraca z najlepszymi sportowcami na świecie, wybór był zatem bardzo prosty - Tomasz Adamek jest mistrzem świata wagi junior ciężkiej wersji IBF. Najlepszym polskim bokserem.

Jak długo prowadzono rozmowy z panem Adamkiem?

Porozumieliśmy się bardzo szybko. Oczywiście duża zasługa w tym zarówno Tomasza Adamka jak i managementu - ludzi którzy doskonale rozumieją marketing sportowy i mają duże nadzieje na owocną współpracę. W przypadku Tomasza Adamka mówimy o wielkim sportowcu, ale także o pasjonacie gier video, który z radością przystał na naszą ofertę. Wiemy, że już nie może się doczekać żeby zobaczyć siebie w grze. Zanim sie to stanie, będzie miał możliwość testowania aktualnej wersji gry - Fight Night Round 3. Egzemplarz wraz z konsolą Xbox360 już czeka...:)

Czy Tomasz Adamek będzie brał udział w nagraniach motion capture?

Niestety nie było takiej możliwości, jednak fakt ten w żaden sposób nie wpływa na jakość odwzorowania Tomasza Adamka w grze. Przy projektowaniu nie biorą udział wszyscy zakontraktowani bokserzy, a z reguły jeden bądź dwóch. Następnie nanoszone są odpowiednie algorytmy definiujące parametry każdego z zawodników - takie jak siła, szybkość, zwinność, wzrost, waga itp. i na ich podstawie opracowywany jest model, którym następnie walczymy w grze.

Ponadto przygotowana została profesjonalna sesja zdjęciowa, podczas której Tomasz Adamek był fotografowany z każdej możliwej strony i pod każdym kątem w skali tarczy zegarowej. Jako anegdotę dodam, że EA Sports w Vancouver bardzo się ucieszyło na wieść, że pan Tomasz nie posiada żadnych tatuaży na ciele. Tatuaże są elementem który mocno wydłuża cykl prac nad modelem zawodnika.

Czy oprócz p. Tomasza Adamka wśród czterdziestu licencjonowanych zawodowych bokserów z różnych kategorii wagowych, ma szanse pojawić się np. jeszcze jeden Polak?

Nie. Tomasz Adamek będzie jedynym polskim bokserem występującym w grze.

Bardzo dziękujemy za te informacje i z niecierpliwością wyczekujemy premiery gry.

Tomasz Adamek w Fight Night Round 4 - ilustracja #1
Te pięści załatwią każdego w czasie mniejszym niż dwie gołoty.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej