Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2009, 17:45

autor: Szymon Liebert

Demo Killzone 2 dostępne dla użytkowników PlayStation 3

Wersja demonstracyjna prawdopodobnie najgorętszej gry początku tego roku, czyli Killzone 2, pojawiła się w sieci PlayStation 3. Demo można więc już teraz ściągnąć zupełnie za darmo i sprawdzić czy rzeczywiście jest to jedna z najciekawszych oraz najładniej wyglądających pozycji na konsole. Warto także dodać, że produkt w Europie został zamówiony przed premierą przez ponad milion graczy.

Wersja demonstracyjna prawdopodobnie najgorętszej gry początku tego roku, czyli Killzone 2, pojawiła się w sieci PlayStation 3. Demo można więc już teraz ściągnąć zupełnie za darmo i sprawdzić czy rzeczywiście jest to jedna z najciekawszych oraz najładniej wyglądających pozycji na konsole. Warto także dodać, że produkt w Europie został zamówiony przed premierą przez ponad milion graczy.

Próbkę najnowszego dzieła Guerilla Games można już ściągać po krótkiej wizycie w PlayStation Store. Wersja demonstracyjna zajmuje nieco ponad 1,2 GB, a więc posiadacze w miarę szybkich łącz nie będą musieli czekać zbyt długo. Warto prawdopodobnie wypróbować tę niesamowitą grę, gdyż zdążyła ona zebrać już spektakularne oceny i pochlebne recenzje na całym świecie. Zachęcamy szczególnie do zapoznania się z dostępnym u nas tekstem, który oczywiście wywołał niemałą burzę na forum.

Demo Killzone 2 dostępne dla użytkowników PlayStation 3 - ilustracja #1

W samym demie możemy przemierzyć dwa początkowe odcinki lokacji Corinth River (czyli Rzeki Korynt) - pierwszego poziomu z pełnej wersji gry. Próbka, w której poruszamy się głównie wzdłuż plaży w stronę magazynu, oferuje między innymi krótkie wyjaśnienie dotyczące sterowania, ale i kilka sposobności do posłania do piachu paru Helgastów.

Gra pojawi się już za kilkanaście dni – spodziewamy się jej dokładnie 27 lutego tego roku. W Polsce produkt zostanie wydany w nieco kontrowersyjnej zlokalizowanej wersji językowej. Przygotowaliśmy materiał filmowy porównujący starania tłumaczy z edycją oryginalną. Jak wspomnieliśmy wyżej, w Europie już 1,1 miliona użytkowników zdecydowało się zamówić ten tytuł przed premierą. Zapowiada się więc spory sukces, tym bardziej, że dopiero niedługo ruszy akcja marketingowa reklamująca tę pozycję.