Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release CDP.pl Press Release 2 grudnia 2008, 20:25

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka zapowiedziany

Po tygodniach spekulacji, domysłów i przecieków, nareszcie możemy ogłosić dobrą nowinę! CD Projekt RED ma przyjemność oficjalnie poinformować o tym, że trwają intensywne prace nad grą Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, która pojawi się na platformach PLAYSTATION 3 i Xbox 360 jesienią 2009 roku.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Po tygodniach spekulacji, domysłów i przecieków, nareszcie możemy ogłosić dobrą nowinę! CD Projekt RED ma przyjemność oficjalnie poinformować o tym, że trwają intensywne prace nad grą Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, która pojawi się na platformach PLAYSTATION 3 i Xbox 360 jesienią 2009 roku. Wydawcą gry będzie odpowiednio:; w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech – CD Projekt. na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy zachodniej – Atari Rosyjski wydawca będzie znany w najbliższej przyszłości.

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, przenosi na konsole epicką historie znaną z Wiedźmina, uznanej gry PC RPG, która zdobyła już przeszło 100 nagród branżowych i sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji. Dzięki temu produkcję tę będzie cechować rewelacyjna grafika, dynamiczny system walki i wszystkie inne zalety gier konsolowych. Wiedźmin: Powrót Białego Wilka powstaje we współpracy z francuskim studiem WideScreen Games, z siedzibą w Lyonie.

Gracze konsolowi nie chcą być traktowani jak dzieci; są gotowi na ambitne produkcje, z rozbudowaną fabułą i skomplikowaną historią. Naszym zdaniem Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest właśnie taką grą.” powiedział Adam Kiciński, szef studia CD Projekt RED. “Jedyną rzeczą, którą bierzemy bezpośrednio z Wiedźmina, jest fabuła; wszystkie pozostałe elementy są albo tworzone od podstaw, albo w dalekim stopniu zmodyfikowane, dzięki czemu będziemy w stanie stworzyć najlepszego konsolowego RPGa.”

“Nie zamierzamy upraszczać, czy spłycać naszych gier dla kogokolwiek.” dodał Michał Kiciński, współzałożyciel firmy CD Projekt. „Chcemy dostarczać graczom najlepsze gry, bez względu na to, o komputerach, czy o konsolach; jest dla nas ważne, aby wykorzystać wszystkie zalety danej platformy, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku dla graczy. To była filozofia, którą kierowaliśmy się przy tworzeniu pierwszego Wiedźmina, kierujemy się nią także w czasie prac przy Wiedźminie: Powrót Białego Wilka i naszych pozostałych dwóch projektach, które aktualnie powstają w studiu CD Projekt RED. Jeżeli ktokolwiek obawia się, iż zaczniemy tworzyć płytkie i słabe RPG z racji ekspansji na konsole, to może spać spokojnie. Jedyną drogą rozwoju, którą bierzemy pod uwagę, jest bezustanne podnoszenie poprzeczki - innej opcji po prostu nie ma.”