Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2007, 15:26

Druga odsłona cyklu Shadowgrounds nosi podtytuł Survivor

Już za kilka miesięcy na rynku zadebiutuje nowa odsłona cyklu Shadowgrounds, nosząca podtytuł Survivor. O produkcie tym usłyszeliśmy po raz pierwszy w grudniu ubiegłego roku, ale dopiero teraz fińska firma Frozenbyte, Inc. zdecydowała się oficjalnie zapowiedzieć grę.

Już za kilka miesięcy na rynku zadebiutuje nowa odsłona cyklu Shadowgrounds, nosząca podtytuł Survivor. O produkcie tym usłyszeliśmy po raz pierwszy w grudniu ubiegłego roku, ale dopiero teraz fińska firma Frozenbyte, Inc. zdecydowała się oficjalnie zapowiedzieć grę.

Druga odsłona cyklu Shadowgrounds nosi podtytuł Survivor - ilustracja #1

Shadowgrounds Surivivor po raz kolejny pozwoli stawić czoła hordzie obcych, atakujących placówkę naukowo-badawczą na jednym z księżyców Jowisza – Ganimedesie. Gra nie kontynuuje historii opowiedzianej w pierwowzorze, ale ponownie odtwarza te same wydarzenia. Tym razem jednak spojrzymy na inwazję kosmitów z perspektywy innych bohaterów, którzy podobnie jak Wesley Tyler, będą próbować wydostać się z zagrożonego kompleksu. Autorzy obiecują zupełnie nowe lokacje, w tym również pokryte śniegiem i skute lodem tereny, w których dominują trudne warunki pogodowe.

Podstawowa wersja gry pozwalała modyfikować broń na kilka sposobów. W Shadowgrounds Survivor autorzy poszli znacznie dalej, gdyż oprócz środków zagłady, umożliwili również rozwój trzech dostępnych w grze bohaterów. Każda z postaci będzie charakteryzować się unikatowymi zdolnościami, które okażą się bardzo pomocne w anihilacji przeciwników.

Druga odsłona cyklu Shadowgrounds nosi podtytuł Survivor - ilustracja #2

Oprócz zwykłego trybu rozgrywki, Finowie przewidują również wariant o nazwie Survival Mode, w którym będziemy musieli przeżyć określony czas, walcząc z przeważającymi siłami wroga. Jakby tego było mało, do gry zostanie wbudowany edytor, pozwalający tworzyć nowe plansze, a także całe kampanie. To ukłon w stronę autorów modyfikacji, którzy byli zainteresowani produkcją amatorskich dodatków już przy okazji pierwowzoru.

Gra ukaże się na rynku jesienią. Jedyną uwzględnioną przez Finów platformą sprzętową jest PeCet. Powyżej możecie podziwiać pierwsze, udostępnione przez autorów obrazki.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej