Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 maja 2007, 10:45

autor: Katarzyna Grysiewicz

American McGee Grimm oficjalnie

Pierwsze informacje o tym, że studio Americana McGee szykuje grę, stanowiącą swego rodzaju następczynię American McGee’s Alice, pojawiły się pod koniec lutego. Dwa tygodnie temu przekazaliśmy Wam kolejne wiadomości na temat tego projektu, natomiast dzisiaj możemy oficjalnie zapowiedzieć pozycję o nazwie Grimm, która swój debiut będzie miała wiosną przyszłego roku.

Pierwsze informacje o tym, że studio Americana McGee szykuje grę, stanowiącą swego rodzaju następczynię American McGee’s Alice, pojawiły się pod koniec lutego. Dwa tygodnie temu przekazaliśmy Wam kolejne wiadomości na temat tego projektu, natomiast dzisiaj możemy oficjalnie zapowiedzieć pozycję o nazwie American McGee’s Grimm, która swój debiut będzie miała wiosną przyszłego roku.

American McGee Grimm oficjalnie - ilustracja #1

Ta przygodowa gra akcji zostanie podzielona na dwadzieścia cztery epizody i będzie udostępniana poprzez serwis GameTap w regularnych odstępach. Za każdym razem, przystępując do zabawy, gracz otrzyma szansę na spotkanie z szerokim spektrum bohaterów, pochodzących z doskonale znanych bajek (m.in. Pinokio, Roszpunka i Czerwony Kapturek). Wszystkie odcinki zostaną umieszczone w jednym wirtualnym środowisku, podzielonym na mniejsze lokacje, posiadające cechy typowe dla danej opowieści.

American McGee Grimm oficjalnie - ilustracja #2

Użytkownicy powinni spodziewać się rozgrywki polegającej na eksploracji otoczenia, wykonywaniu powierzonych zadań i ścieraniu się z napotkanymi przeciwnikami. System walki zostanie oparty na wypowiadaniu odpowiednich wyrazów, przykładowo używając słowa „płoń” w stosunku do oponenta należy oczekiwać, że czynność ta zostanie wykonana. Wyrazy posłużą też do rozwiązywania zadań o charakterze logicznym, przekształcania otoczenia i wpływania na postaci drugoplanowe.