Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 30 maja 2007, 09:20

Powieść Command & Conquer: Tiberium Wars już dostępna w Ameryce Północnej

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wczoraj miała swoją premierę powieść, której fabuła oparta jest o wydarzenia, jakich świadkami byliśmy w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. Książka dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a już niedługo zostanie wydana także w Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wczoraj miała swoją premierę powieść, której fabuła oparta jest o wydarzenia, jakich świadkami byliśmy w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. Książka dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a już niedługo zostanie wydana także w Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Powieść Command & Conquer: Tiberium Wars już dostępna w Ameryce Północnej - ilustracja #1

Akcja trzystustronicowej powieści koncentruje się wokół globalnego konfliktu, który wybucha po tym, jak Bractwo Nod w ataku terrorystycznym niszczy przy pomocy ładunku nuklearnego stację kosmiczną Filadelfia, należącą do frakcji GDI. Jest to zaledwie pierwszy etap precyzyjnego planu, którego celem jest sprowadzenie na Ziemię kosmitów – bezwzględnej rasy Scrinów, niszczącej wszystko co stanie jej na drodze.

Twórcą powieści jest Keith R.A. DeCandido, amerykański pisarz, który na swoim koncie ma kilkanaście powieści z uniwersum Star Trek. Dla trzydziestoośmioletniego autora nie jest to pierwszy kontakt z elektroniczną rozrywką. Wcześniej stworzył on książki nawiązujące do gier World of WarCraft (Cycle of Hatred) oraz nigdy nie wydanej StarCraft: Ghost (Nova).

Wydawcą powieści jest firma Delrey Books. Więcej informacji na temat książki znajdziesz w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej