Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 maja 2007, 06:55

autor: Radosław Grabowski

Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia

Pod koniec sierpnia bieżącego roku fani FPS-ów, osadzonych w realiach II Wojny Światowej, będą mieć zajęcie, gdyż wtedy nastąpi premiera Medal of Honor: Airborne. Z myślą o identycznych platformach (PC, PlayStation 3 i Xbox 360) i też w oparciu o Unreal Engine 3.0 powstaje konkurencyjna strzelanina – Brothers in Arms: Hell's Highway. O tej grze było nieco cicho, ale właśnie przerwano milczenie.

Pod koniec sierpnia bieżącego roku fani FPS-ów, osadzonych w realiach II Wojny Światowej, będą mieć zajęcie, gdyż wtedy nastąpi premiera Medal of Honor: Airborne. Z myślą o identycznych platformach (PC, PlayStation 3 i Xbox 360) i też w oparciu o Unreal Engine 3.0 powstaje konkurencyjna strzelanina – Brothers in Arms: Hell's Highway. O tej grze było nieco cicho, ale właśnie przerwano milczenie.

Randy Pitchford z firmy Gearbox Software oświadczył za pośrednictwem internetowego forum, że pod koniec bieżącego miesiąca powinniśmy spodziewać się świeżych informacji na temat BiA: HH. Developerzy ciężko pracują, aby konsumenci otrzymali naprawdę wyjątkowy produkt – autorzy są przekonani, iż będzie to najlepsza gra akcji nt. II Wojny Światowej, jaka kiedykolwiek powstała. Zainteresowanie mediów nie słabnie, gdyż Pitchford ma zaplanowane mnóstwo spotkań z dziennikarzami z całego globu.

Przypomnijmy, że w Brothers in Arms: Hell's Highway pokierujemy poczynaniami amerykańskiego żołnierza ze 101. Dywizji Powietrznodesantowej, walczącego w Europie z siłami hitlerowskimi w trakcie Operacji Market Garden. Nowej generacji oprawa graficzna wyglądać ma dokładnie tak, jak na poniższych obrazkach. Rolę wydawcy omawianej gry wypełni korporacja Ubisoft Entertainment.

Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia - ilustracja #1
Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia - ilustracja #2
Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia - ilustracja #3