Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2007, 15:44

autor: Radosław Grabowski

Połączenie 2D i 3D w grze Crush

Dzięki współpracy, nawiązanej przez korporację Sega i brytyjską firmę developerską Kuju Entertainment, posiadacze PlayStation Portable doczekają się latem bieżącego roku interesującej gry zręcznościowo-logicznej o nazwie Crush. Ma ona w cokolwiek unikalny sposób łączyć świat dwuwymiarowy z trójwymiarowym.

Dzięki współpracy, nawiązanej przez korporację Sega i brytyjską firmę developerską Kuju Entertainment, posiadacze PlayStation Portable doczekają się latem bieżącego roku interesującej gry zręcznościowo-logicznej o nazwie Crush. Ma ona w cokolwiek unikalny sposób łączyć świat dwuwymiarowy z trójwymiarowym.

Przejmiemy kontrolę nad bohaterem imieniem Dan, który dzięki hipnozie spróbuje wyleczyć się ze swoich lęków. Będziemy musieli pomóc protagoniście w zrealizowaniu celu, co wiązać się ma z przebrnięciem przez czterdzieści surrealistycznych etapów. Na każdym z nich napotkamy rozmaite zagadki, wymagające nie lada wysiłku umysłowego.

Rozwiązywać problemy będziemy, przełączając się pomiędzy perspektywą 2D i 3D. Obie ukażą wirtualny świat w zupełnie inny sposób, więc czynności niemożliwe do wykonania w jednej mają być drobnostką w drugiej i odwrotnie. Wybierając więc należyty sposób przedstawiania rzeczywistości, uruchomimy mechanizmy, przesuniemy obiekty, wywołamy reakcje łańcuchowe etc. Oto przykładowe zrzuty ekranowe:

Połączenie 2D i 3D w grze Crush - ilustracja #1
Połączenie 2D i 3D w grze Crush - ilustracja #2
Połączenie 2D i 3D w grze Crush - ilustracja #3