Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 14 sierpnia 2006, 08:38

Electronic Arts stawia na Dual Screena

Przed premierą niejednokrotnie wyśmiewana za koncept i wygląd, teraz tryumfuje – te słowa najlepiej pasują do obecnej sytuacji konsoli Nintendo DS, bezsprzecznie najpopularniejszego przenośnego urządzenia do grania na świecie. Dowodami na to są kolejne wyniki sprzedaży DSa, a także niedawne oświadczenie firmy Electronic Arts.

Przed premierą niejednokrotnie wyśmiewana za koncept i wygląd, teraz tryumfuje – te słowa najlepiej pasują do obecnej sytuacji konsoli Nintendo DS, bezsprzecznie najpopularniejszego przenośnego urządzenia do grania na świecie. Dowodami na to są kolejne wyniki sprzedaży DSa, a także niedawne oświadczenie firmy Electronic Arts.

EA nie trzeba nikomu przedstawiać. To największy rekin growego biznesu, nastawiający się na maksymalne zyski z wirtualnej rozrywki. Do tej pory koncern ten skupiał się przede wszystkim na wspieraniu konsoli przenośnej firmy Sony, tj. PSP, aczkolwiek w ten weekend sytuacja uległa zmianie. David Gardner, były szef EA Europe, a obecnie piastujący stanowisko wiceprezesa i COO międzynarodowych studiów developerskich EA, wyjawił brytyjskiemu periodykowi MCV, iż teraz jego firma skupi się na produkcji gier na Nintendo DS. Wypowiedział się na ten temat w następujący sposób - „Nie ulega wątpliwości, że dotychczas EA stawiało bardziej na PSP. Myślę, że byliśmy podekscytowani technologią tego urządzenia, ale klienci dowiedli, że to czego w rzeczywistości pragną to rozrywka. Nie możemy zapominać, że to na czym powinniśmy się skupić to rozrywka i zabawa, dlatego też EA włoży więcej wysiłku w gry przeznaczone na DSa – gry kreatywne, które na prawdę wykorzystają możliwości tego systemu” .

Czekamy zatem na pierwsze owoce nowego kursu Electronic Arts.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej