Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2006, 09:33

CellFactor: Revolution - nowa gra studia Immersion Games

W grudniu bieżącego roku zagramy w pełną wersję gry CellFactor, która będzie nosić podtytuł Revolution. Pierwszoosobowa gra akcji, która pozwoli wcielić nam się w rolę futurystycznego gladiatora, biorącego udział w pojedynkach na specjalnie przygotowanych do tego celu arenach.

W grudniu bieżącego roku zagramy w pełną wersję gry CellFactor, która będzie nosić podtytuł Revolution. Pierwszoosobowa gra akcji, która pozwoli wcielić nam się w rolę futurystycznego gladiatora, biorącego udział w pojedynkach na specjalnie przygotowanych do tego celu arenach.

CellFactor: Revolution - nowa gra studia Immersion Games - ilustracja #1

Gra powstaje na bazie dema technologicznego CellFactor: Combat Training, które w Internecie pojawiło się w maju 2006 roku. Program wykorzystujący możliwości procesora PhysX cieszył się tak dużym zainteresowaniem ze strony fanów elektronicznej rozrywki (z oficjalnej strony ściągnęło go ponad milion użytkowników), że studio Immersion Games wraz z firmą Artificial Studios zdecydowały się na przygotowanie pełnoprawnego produktu. Istotą CellFactor: Revolution są pojedynki na arenach w trybie multiplayer. W przypadku braku chętnych do zabawy, można tutaj również walczyć z przeciwnikami kontrolowanymi przez komputer.

CellFactor: Revolution - nowa gra studia Immersion Games - ilustracja #2

Podobnie jak CellFactor: Combat Training, także CellFactor: Revolution pozwoli na całkowite zrównanie z ziemią pola bitwy. Mimo, że gracz dysponować będzie pokaźnym zestawem środków zagłady (m.in. pistolety, karabiny maszynowe) oraz pojazdami, to jednak na pierwszy plan wysuwają się moce psychiczne, umożliwiające manipulację rozrzuconymi na arenie przedmiotami. W trakcie zabawy możemy kontrolować obiekty na odległość, ciskać nimi w kierunku wroga, a także niszczyć je. Za realistyczne efekty fizyczne odpowiada oczywiście procesor PhysX, stworzony przez firmę AGEIA. Jakby tego było mało, gracz będzie mieć wręcz nieograniczony wpływ na destrukcję stałych elementów otoczenia. W trakcie zabawy można całkowicie zniszczyć ogromne kolumny, wysadzać mosty, przebijać się przez ściany, itd.

CellFactor: Revolution - nowa gra studia Immersion Games - ilustracja #3

Oprócz klasycznego trybu Deathmatch, autorzy pokusili się również o inne warianty rozgrywki, m.in. Assault oraz Physical Capture the Flag.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej