Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2006, 08:38

Empire Earth 2: The Art of Supremacy już na amerykańskim rynku

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, na rynku pojawił się wczoraj pierwszy, oficjalny dodatek do gry Empire Earth II. The Art of Supremacy (polski tytuł Władza Absolutna) – bo tak nazywa się ów produkt, zadebiutował na razie w Stanach Zjednoczonych.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, na rynku pojawił się wczoraj pierwszy, oficjalny dodatek do gry Empire Earth II. The Art of Supremacy (polski tytuł Władza Absolutna) – bo tak nazywa się ów produkt, zadebiutował na razie w Stanach Zjednoczonych.

Empire Earth 2: The Art of Supremacy już na amerykańskim rynku - ilustracja #1

Polscy wielbiciele cyklu nie będą musieli czekać długo na premierę rozszerzenia w naszym kraju. Według informacji udostępnionych przez firmę CD Projekt, program trafi na rynek już za dziewięć dni, w piątek 24 lutego. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku podstawowej wersji gry, tak i teraz rodzimy dystrybutor pokusił się o pełną lokalizację.

We Władzy Absolutnej rozegramy trzy nowe kampanie, które pozwolą nam wziąć udział w bataliach począwszy od czasów faraonów, na epoce napoleońskiej skończywszy. Dostępne tu są aż cztery premierowe cywilizacje, jak również możliwość stworzenia swojej własnej. Autorzy pomyśleli również o zmaganiach w trybie multiplayer. Dwa dodatkowe warianty rozgrywki (Fealty i Tug-of-War) z pewnością umilą zimowe wieczory, kiedy rozgromimy już wszystkich przeciwników w przewidzianych przez programistów Mac Doc Software scenariuszach.

Empire Earth 2: The Art of Supremacy już na amerykańskim rynku - ilustracja #2

Wszystkich zainteresowanych dokładniejszymi informacji na temat dodatku, zachęcamy do zapoznania się z materiałami dostępnymi na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej