Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2006, 15:00

autor: Daniel Kazek

Powody opóźnienia Frame City Killer

W połowie stycznia informowaliśmy Was o kolejnym przesunięciu terminu wydania Frame City Killer. Koncern Namco na łamach czasopisma Famitsu Xbox 360, ustosunkował się do swojej decyzji, zdradzając przy okazji kilka szczegółów na temat wprowadzanych poprawek.

W połowie stycznia informowaliśmy Was o kolejnym przesunięciu terminu wydania Frame City Killer. Koncern Namco na łamach czasopisma Famitsu Xbox 360, ustosunkował się do swojej decyzji, zdradzając przy okazji kilka szczegółów na temat wprowadzanych poprawek.

Kentaro Kawashima i Masaki Kunimori w rozmowie z redaktorami periodyku, przyznali iż najpoważniejszy retusz dokonywany jest obecnie w kwestii oprawy graficznej. Potwierdziłoby to więc wcześniejsze spekulacje, jakoby azjatycki gigant wycofał się z ostatnich planów wydawniczych właśnie z powodu fali krytyki, która spłynęła na grę po opublikowaniu serii screenshotów. Jako powód doszlifowania efektów wizualnych, Kentaro Kawashima wskazał brak obycia programistów z silnikiem Unreal Engine 3. Można oczywiście to niejako przyjąć ze zrozumieniem, koniec końców Frame City Killer jest pierwszą produkcją rodem z Japonii, która wykorzystuje ów engine.

Wspomniany wyżej powód nie jest jednak jedynym, dla którego gra z powrotem trafiła do warsztatów Namco. Pomimo faktu, iż fabuła Frame City Killer jest już sprawą zamkniętą, autorzy przewidują zaimplementowanie nowych misji pobocznych. Pojawiła się ponadto wzmianka o wykorzystaniu trybu online, jednak zdecydowanie nie w takiej formie o jakiej moglibyśmy myśleć. Najprawdopodobniej ograniczać się on będzie tylko do wymiany danych pomiędzy graczami.

Dokładna data premiery programu, nie została jeszcze ustalona. Jak zapewnia Kentaro Kawashima stosowne oświadczenie pojawi się w najbliższym czasie. Opierając się na wcześniejszych doniesieniach, w Frame City Killer zagramy prawdopodobnie latem.

Powody opóźnienia Frame City Killer - ilustracja #1

W omawianej produkcji pokierujemy losami Crowa, tajnego agenta, trudniącego się eliminowaniem żywych celów. Szefostwo przydzieliło owemu likwidatorowi zlecenie usunięcia Khana, wysokopostawionego gangstera, odpowiedzialnego za rozprowadzanie narkotyku o nazwie Visual Acid. Oczywiście przed dotarciem do pierwszoplanowego czarnego charakteru trzeba będzie pozbawić życia szereg innych osobistości, wymagających indywidualnego podejścia do planowanego ataku (opłacanie informatorów, obserwowanie codziennych czynności ofiary, skanowanie otoczenia specjalnymi urządzeniami etc. ).

System zabawy przypominać nieco będzie popularną serię Grand Theft Auto. Rzuceni więc zostaniemy do rozbudowanego ośrodka miejskiego, gdzie doświadczymy realistycznych zmian pór doby, sugestywnych efektów pogodowych, pooglądamy życie zwykłych obywateli, no i rzecz jasna pokierujemy przeróżnymi pojazdami.

Powody opóźnienia Frame City Killer - ilustracja #2
Powody opóźnienia Frame City Killer - ilustracja #3

Wszystkie niezbędne informacje na temat gry, znajdziesz w naszej Encyklopedii.