Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 stycznia 2006, 08:33

Demo gry Full Auto jeszcze w styczniu

Już wkrótce, wszyscy posiadacze konsoli Xbox 360 będą mogli sprawdzić, jak prezentuje się w akcji produkt studia Pseudo Interactive o nazwie Full Auto. Koncern SEGA, który zajmie się dystrybucją programu na rynku, zapowiedział w piątek opublikowanie oficjalnej wersji demo gry.

Już wkrótce, wszyscy posiadacze konsoli Xbox 360 będą mogli sprawdzić, jak prezentuje się w akcji produkt studia Pseudo Interactive o nazwie Full Auto. Koncern SEGA, który zajmie się dystrybucją programu na rynku, zapowiedział w piątek opublikowanie oficjalnej wersji demo gry.

Demo gry Full Auto jeszcze w styczniu - ilustracja #1

Demo zadebiutuje na wirtualnym targowisku (Xbox Live Marketplace), które dostępne jest dla użytkowników usługi Xbox Live. Zgodnie z zapowiedziami, wersja pokazowa powinna pojawić się w Internecie jeszcze w tym miesiącu. Nieznane są żadne szczegóły dotyczące długości rozgrywki w demonstracji oraz udostępnionych w niej samochodów.

Full Auto – rezultat wspólnej pracy studia Pseudo Interactive oraz koncernu SEGA – to szalone wyścigi samochodowe, w których ważne jest nie tylko to, jak szybko dojedziesz do mety, ale również to, ilu przeciwników uda Ci się wyeliminować po drodze...

Demo gry Full Auto jeszcze w styczniu - ilustracja #2

Fabuła gry przenosi nas do miasta Staunton, które w rzeczywistości stało się zamkniętą enklawą, kontrolowaną przez tajemniczych Pasterzy. Jako emerytowany kierowca zostałeś zmuszony do wzięcia udziału w serii morderczych wyścigów, których głównymi bohaterami są zarówno szybkie, sportowe wozy, jak i cięższe, wolniejsze maszyny. Jedne i drugie cechują się tym, że na masce zaimplementowano im pokaźny arsenał środków zagłady, służący do systematycznego likwidowania innych zawodników. Oczywiście wrogowie próbują robić to samo, dlatego cały czas należy mieć się na baczności. Każdy pojazd okuty jest zbroją, określaną za pomocą czterech współczynników. Jeśli któryś z elementów pancerza ulegnie całkowitemu zniszczeniu (np. z tyłu samochodu), stajemy się tarczą strzelniczą, w którą trafienie może wyeliminować nas z dalszej jazdy. Może, ale niekoniecznie musi, dlatego, że autorzy gry postanowili zafundować graczom opcję cofnięcia się w czasie, nazwaną tu pieszczotliwie Unwreck. Podczas jazdy każdy z użytkowników zmagań może skorzystać z tej opcji w ograniczonym zakresie i powrócić do bardziej przychylnego wariantu wydarzeń.

Więcej informacji na temat Full Auto znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej