Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 grudnia 2005, 08:40

Frame City Killer zalicza kolejne opóźnienie

O tym, że gra Frame City Killer nie pojawi się na rynku wraz z konsolą Xbox 360, dowiedzieliśmy się oficjalnie na kilka dni przed premierą urządzenia firmy Microsoft. Twórcy programu nie zdążyli z ukończeniem prac i przesunęli premierę swojego dzieła na luty 2006 roku. Dziś wiemy, że nie uda się dotrzymać również tego terminu.

O tym, że gra Frame City Killer nie pojawi się na rynku wraz z konsolą Xbox 360, dowiedzieliśmy się oficjalnie na kilka dni przed premierą urządzenia firmy Microsoft. Twórcy programu nie zdążyli z ukończeniem prac i przesunęli premierę swojego dzieła na luty 2006 roku. Dziś wiemy, że nie uda się dotrzymać również tego terminu.

Frame City Killer zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #1

Nie wiadomo co jest przyczyną dalszych opóźnień, ale można śmiało założyć, że firma Namco potrzebuje więcej czasu na przygotowanie finalnej wersji gry. Zgodnie z opublikowanymi wczoraj informacjami, japońska data premiery gry została przełożona na wiosnę przyszłego roku, a to oznacza, że Frame City Killer nie pojawi się w Kraju Kwitnącej Wiśni wcześniej, jak w marcu. Z racji tego, że debiut rynkowy amerykańskiej wersji jest ściśle powiązany z edycją japońską, mieszkańcy Stanów Zjednoczonych również muszą poczekać.

Frame City Killer jest trójwymiarową grą akcji, stworzona przez znaną japońską korporację Namco specjalnie z myślą o konsoli Xbox 360. Niniejszy produkt wykorzystuje zatem spory potencjał elektroniczno-rozrywkowej platformy marki Microsoft, oferując m.in. dopracowaną oprawę wizualną, renderowaną w czasie rzeczywistym za sprawą technologii Unreal Engine trzeciej generacji. Właśnie dzięki efektowności grafiki wyjątkowo realistycznie prezentuje się tytułowe miasto Frame City - wschodnioazjatycka metropolia z roku 2047, rozświetlana nocą przez mnóstwo neonów, liczne ogromne projektory ruchomych obrazów itp.

Frame City Killer zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #2

Rolę głównego bohatera pełni Crow, będący tajnym agentem, trudniącym się eliminowaniem żywych celów. Szefostwo przydzieliło owemu likwidatorowi zlecenie usunięcia Khana, czyli wysoko postawionego gangstera, odpowiedzialnego za rozprowadzanie narkotyku o nazwie Visual Acid. Oczywiście przed dotarciem do pierwszoplanowego czarnego charakteru trzeba pozbawić życia szereg innych osobistości. Każdy delikwent wymaga indywidualnego podejścia, a zatem zawsze należy precyzyjnie zaplanować atak – opłacanie informatorów, obserwowanie codziennych czynności ofiary, skanowanie otoczenia specjalnymi urządzeniami etc.

Więcej informacji na temat Frame City Killer znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej