Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 listopada 2005, 14:50

Już wkrótce w The Matrix Online pojawią się prawdziwe reklamy

Użytkownicy The Matrix Online mogli do tej pory podziwiać w Mega City billboardy z reklamami wymyślonych przez autorów gry produktów (np. Slumberil, czy The Sentinel). Kolejne uaktualnienie, oznaczone liczbą 38, przyniesie w tej kwestii zasadnicze zmiany – na ogromnych tablicach pojawią się bowiem markowe towary, znane ze świata rzeczywistego.

Użytkownicy The Matrix Online mogli do tej pory podziwiać w Mega City billboardy z reklamami wymyślonych przez autorów gry produktów (np. Slumberil, czy The Sentinel). Kolejne uaktualnienie, oznaczone liczbą 38, przyniesie w tej kwestii zasadnicze zmiany – na ogromnych tablicach pojawią się bowiem markowe towary, znane ze świata rzeczywistego.

Koncern SEGA, który opiekuje się wyprodukowanym przez Monolith Productions programem, zapewne odbije sobie w ten sposób stosunkowo małą społeczność graczy. Pamiętacie zapewne nasze doniesienia z sierpnia bieżącego roku, kiedy to ze względu na niewielkie zainteresowanie grą, zdecydowano się zmniejszyć liczbę wirtualnych światów.

Oczywiście, z wprowadzeniem prawdziwych reklam wiąże się też inna niespodzianka. Autorzy gry zamierzają wprowadzić na billboardy w Mega City również reklamy stworzone przez abonentów. W celu wyłonienia najciekawszych projektów, odbędą się w niedalekiej przyszłości specjalne konkursy. O szczegółach tych ostatnich, administratorzy The Matrix Online poinformują w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej