Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2019, 08:50

autor: Adrian Werner

Left Alive – wymagania sprzętowe i obszerny gameplay

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Left Alive, czyli survivalowej strzelanko-skradanki TPP firmy Square Enix, która nasuwa delikatne skojarzenia z serią Metal Gear Solid. Twórcy udostępnili również kilkunastominutowy zapis rozgrywki.

Do uniwersum serii Front Mission powrócimy na początku marca. - Left Alive – wymagania sprzętowe i obszerny gameplay - wiadomość - 2019-02-23
Do uniwersum serii Front Mission powrócimy na początku marca.

Jeszcze tylko dziesięć dni dzieli nas od premiery Left Alive, czyli gry akcji firmy Square Enix osadzonej w uniwersum marki Front Mission. Autorzy uznali, że najwyższa pora ujawnić wymagania sprzętowe wersji pecetowej. Minimalna konfiguracja ma wystarczyć do zabawy w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1280x720 na ustawieniach niskich. Z kolei rekomendowany sprzęt zapewni 60 FPS-ów w 1920x1080 na ustawieniach wysokich.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-2400S lub AMD A8-7650K
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 760 / GeForce GTX 1050 lub AMD Radeon R9 280
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-6500 lub AMD Ryzen 5 1400
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon RX Vega 56
  4. Wersja DirectX: 12
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10

Twórcy udostępnili również nowy materiał wideo z zapisem rozgrywki. Gameplay trwa prawie 15 minut i daje dobre pojęcie o tym, co zaoferuje pełna wersja gry.

Przypomnijmy, że Left Alive zmierza na PC oraz konsolę PlayStation 4. Gra zadebiutuje 5 marca tego roku, równocześnie na obu platformach sprzętowych. Na żadnej z nich nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

Warto wspomnieć, że nowy gameplay pokazano podczas streama zorganizowanego przez deweloperów. W jego trakcie autorzy poinformowali, że wydanie na PlayStation 4 osiągnęło tzw. złoty status. Oznacza to, że prace nad nim zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. Twórcy wciąż wprowadzają ostatnie poprawki do edycji pecetowej.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej