filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 8 stycznia 2019, 10:00

Powstanie sequel filmu Venom

Sony Pictures oficjalnie ruszyło z produkcją kontynuacji zeszłorocznego Venoma z Tomem Hardym w roli głównej. Poznaliśmy nazwisko scenarzystki odpowiedzialnej za opowiadaną w kontynuacji historię.

Venom, oparty na komiksach Marvela film science fiction z Tomem Hardym w roli głównej, mimo kiepskich recenzji okazał się sporym sukcesem finansowym. Produkcja zarobiła ponad 850 milionów dolarów, stając się jednym z większych hitów zeszłego roku. Tytuł cieszył się również sporym zainteresowaniem w naszym kraju. Nie dziwi więc, że Sony oficjalnie ruszyło z produkcją sequela.

W kontynuacji powróci trzon obsady pierwszej odsłony. - Powstanie sequel filmu Venom - wiadomość - 2019-01-08
W kontynuacji powróci trzon obsady pierwszej odsłony.

W Venomie 2, jak informuje serwis Variety, w tytułowej roli znów zobaczymy Toma Hardy’ego. Bardzo prawdopodobne są także powroty Woody’ego Harrelsona i Michelle Williams. Scenariusz filmu przygotuje Kelly Marcel, jedna z autorek historii opowiedzianej w pierwszej odsłonie cyklu. Będzie ona także pełnić funkcję producenta wykonawczego. Pozostali producenci obrazu to ponownie Avi Arad, Matt Tolmach i Amy Pascal.

Niewiadomą pozostaje natomiast to, kto stanie za kamerą Venoma 2. Odpowiedzialny za pierwszą część Ruben Fleischer będzie zajęty pracą nad sequelem komedii o zombie z 2009 roku Zombieland, przez co wytwórnia prawdopodobnie zostanie zmuszona do poszukiwań innego kandydata na reżysera. Nie ujawniono również oficjalnej daty premiery filmu, choć bardzo prawdopodobną opcją jest październik 2020 roku – Sony Pictures niedawno ustaliło taki termin dla „nienazwanej kontynuacji filmu Marvela”.

  1. Zarobki filmu Venom w serwisie Box Office Mojo
  2. Recenzja filmu Venom – zmarnowany potencjał

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, zaś w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej