Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 listopada 2018, 17:15

Crackdown 3 – ujawniono wymagania sprzętowe wersji PC

Firma Microsoft zamieściła wymagania sprzętowe pecetowego wydania gry Crackdown 3. Produkcja studia Sumo Digital z pewnością nie zmusi Was do zakupu nowego komputera.

Pecetowcy mogą sprawdzić, czy ich sprzęt uciągnie nowego Crackdowna. - Crackdown 3 – ujawniono wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2018-11-08
Pecetowcy mogą sprawdzić, czy ich sprzęt uciągnie nowego Crackdowna.

oficjalnym sklepie Microsoftu pojawiły się wymagania sprzętowe pecetowej wersji Crackdown 3. Trzecia odsłona serii Crackdown nie będzie przesadnie wymagająca. Do jej uruchomienia wystarczy GeForce GTX 750 Ti lub Radeon R7 260X, jak również nie najnowszy procesor. Niestety, nie podano potrzebnej ilości miejsca na dysku twardym. Może to oznaczać, że podane wymagania nie są ostateczne. Niemniej twórcy mają jeszcze sporo czasu na ich zweryfikowanie przed premierą produkcji. Wypada dodać, że tytuł pojawi się w trakcie transmisji z imprezy X018 (do obejrzenia m.in. na YouTube oraz Twitchu), w ramach której Microsoft ujawni swoje plany na najbliższą przyszłość. Gra zadebiutuje 22 lutego na PC oraz Xboksie One i będzie dostępna także w subskrypcji Xbox Game Pass.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bitowy (wersja 14393.0 lub nowsza)
  • Procesor: Intel Core i5-3470 / AMD FX-6300 lub lepszy
  • Karta grafiki: GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 260X lub lepsza (2 GB VRAM)
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Inne: zintegrowane klawiatura i mysz, DirectX 12

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bitowy (wersja 14393.222 lub nowsza)
  • Procesor: Intel Core i5-4690 / AMD FX-8350 lub lepszy
  • Karta grafiki: GeForce GTX 970; GeForce GTX 1060 / Radeon R9 290X ; Radeon RX 480 lub lepsza (co najmniej 4 GB VRAM)
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Inne: zintegrowane klawiatura i mysz, DirectX 12

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej