Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 października 2018, 12:17

autor: Adrian Werner

Hunt Showdown - Crytek pokazał nową mapę Lawson Delta

Podczas konwentu TwitchCon studio Crytek pokazało Lawson Delta, czyli nową mapę, która wkrótce trafi do strzelanki Hunt: Showdown.

HUNT: SHOWDOWN W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Crytek
  2. Wydawca: Crytek
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE
  5. Data premiery: 2019 r.

Zgodnie z zapowiedziami, studio Crytek pokazało nową mapę, która znajdzie się w sieciowej strzelance Hunt: Showdown. Poziom nazwano Lawson Delta i prezentuje teren stanu Luizjana, wkrótce po zakończeniu wojny secesyjnej.

Mapę zademonstrowano na rozpoczętym wczoraj konwencie TwitchCon. Lawson Delta pozwoli walczyć m.in. w porzuconym forcie oraz na stacji kolejowej. Twórcy udostępnili zwiastun poziomu i pokazane w nim lokacje prezentują się bardzo atrakcyjne.

Mapa prezentuje się obiecująco. - Hunt Showdown - Crytek pokazał nową mapę Lawson Delta - wiadomość - 2018-10-27
Mapa prezentuje się obiecująco.

Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie mapa zostanie dodana do gry, ale twórcy obiecują, że nie będziemy musieli czekać długo. Osoby pragnące bliżej przyjrzeć się Lawson Delta powinny obejrzeć jeden z wczorajszych streamów, pokazujący prawie 40 minut rozgrywki na tym poziomie.

Przypomnijmy, że Hunt: Showdown zadebiutowało w Steam Early Access w lutym tego roku. Na razie wczesna wersja dostępna jest wyłącznie na PC, ale wkrótce ma trafić również na Xboksa One w ramach programu Xbox Game Preview.

O grze po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2014 roku, ale potem twórcy na wiele lat nabrali wody w usta. Projekt ponownie wypłynął na powierzchnię dopiero w zeszłym roku. Debiut Hunt: Showdown we wczesnym dostępie okazał się pierwszym sukcesem studia Crytek od dłuższego czasu. Gra została ciepło przyjęta przez graczy i na Steamie 73% z ponad 16 tys. recenzji jest pozytywnych.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej