Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 maja 2018, 12:25

autor: Adrian Werner

Scoundrel - nietypowa skradanka studia Bullish Games na pierwszym zwiastunie

Zespół Bullish Games wypuścił zwiastun gry Scoundrel, czyli dwuwymiarowej skradanki, która zaoferuje kilka nietypowych pomysłów, skutecznie wyróżniających projekt na tle konkurencji.

Gra ukaże się w tym roku. - Scoundrel - nietypowa skradanka studia Bullish Games na pierwszym zwiastunie - wiadomość - 2018-05-13
Gra ukaże się w tym roku.
SCOUNDREL W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bullish Games
  2. Wydawca: Bullish Games
  3. Gatunek: skradanka
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery: 2018 r.

Niezależne studio Bullish Games wypuściło pierwszy zwiastun swojego debiutanckiego projektu, czyli platformówkowej skradanki Scoundrel. Projekt zmierza wyłącznie na pecety, a premiera ma nastąpić w tym roku.

Gracze pokierują członkami gildii złodziei, próbującej wyrwać władzę w średniowiecznym mieście z rąk bezwzględnej szlachty. Rozgrywka będzie stuprocentowo skradankowa. W Scoundrel nie znajdziemy żadnego systemu walki. Jeśli zostaniemy wykryci przez strażników, jedynym co nas uratuje przed śmiercią, będzie ucieczka.

Członkowie gildii mają być generowani losowo, otrzymując różne cechy i zdolności specjalne. Każda śmierć będzie ostateczna. Gdy jeden złodziej zginie, gracz będzie musiał wybrać kolejnego bohatera z gildii. To samo stanie się, gdy postać zostanie złapana lub gdy porzucimy misję.

Duży wybór zdolności i gadżetów ma sprawić, że rozgrywka w Scoundrel będzie bardzo różnorodna. Pomiędzy przygodami powrócimy do gildii. Jej budynek będziemy mogli ulepszać i rozbudowywać, uzyskując tym samym dostęp do przydatnych bonusów. Oczywiście, takie inwestycje mają być kosztowne, dlatego kluczową rolę podczas misji odegra szukanie złota i kosztowności w rezydencjach szlachty.

Kampania rozgrywać się będzie na mapie całego miasta, które podzielone zostanie na dzielnice. Wypełniając zadania, gracze mają powoli przejmować kontrolę nad sekcjami metropolii, krok po kroku zbliżając się do obalenia lokalnych lordów.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej