Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2018, 11:12

autor: Kamil Zwijacz

Rainbow Six Siege - prezentacja nowej mapy i informacje o zmianach w operacji Para Bellum

Doczekaliśmy się kolejnych informacji o operacji Para Bellum. Firma Ubsioft postanowiła pokazać mapę, która wkrótce trafi do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, oraz podzielić się kilkoma szczegółami na temat szykowanych zmian w grze.

Rainbow Six Siege - prezentacja nowej mapy i informacje o zmianach w operacji Para Bellum - ilustracja #1
Operacja Para Bellum w skrócie:
  • nowa mapa Willa;
  • dwoje kolejnych operatorów;
  • zmiany u operatora Echo oraz w szybkości poruszania się postaci.

Kilka dni temu firma Ubisoft ujawniła pierwsze szczegóły na temat operacji Para Bellum w strzelance Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Na oficjalnej stronie przekazano kolejne informacje, a dodatkowo zaprezentowano nową mapę Willa. Posiadłość należy do mafijnej rodziny Vinciguerra, która ulotniła się z niej, gdy tylko otrzymała informacje o szykowanym nalocie. Według deweloperów, miejscówka została zaprojektowana w ten sposób, by zmuszać graczy do rywalizacji i stosowania różnych taktyk. Zmagania toczyć będą się w przestronnych klatkach schodowych, wąskich tunelach, część pięter będzie można zniszczyć, a dodatkowo nie zabraknie sekretnych przejść. Zdradzono również, że pełna prezentacja Willi odbędzie się na Twitchu 20 maja podczas finałów Pro League.

Deweloperzy podzielili się też informacjami o nadchodzących zmianach w rozgrywce. W operacji Para Bellum pojawią się dwie z nich. Pierwszą ma być ulepszenie Echo, który otrzyma drugiego drona Yokai. Maszyna doczeka się jednak zmniejszonej liczby doładowań (dwa zamiast trzech), a ładowanie pomiędzy strzałami wydłużone zostanie do 20 sekund. Nowinki te mają zachęcić graczy do podejmowania większego ryzyka przez całą rundę i były planowane od kilku miesięcy. Ich debiut odbędzie się dopiero teraz, gdyż gra doczeka się nowego interfejsu, który umożliwi łatwe nadzorowanie dwóch dronów.

Drugą dużą nowiną jest zmiana szybkości poruszania się operatorów. Deweloperzy doszli do wniosku, że: „kompromis pomiędzy opancerzeniem a szybkością jest zbyt przesunięty na korzyść szybkości”. W związku z tym postacie o szybkości 3 będą nieco wolniejsze, a te o wartości 1 doczekają się małego przyśpieszenia. Ponadto bohaterowie z wyciągniętymi pistoletami (automatyczna broń boczna, np. SMG-11 i SMG-12, się nie liczy) będą nieco szybsi.

Przypominamy jeszcze, że jakiś czas temu wyciekły informacje na temat nowych operatorów. Otrzymać mamy obrońców Alibi (korzystać ma z urządzenia tworzącego hologramy) oraz Maestra (ogień zaporowy). Na ich oficjalną zapowiedź i szczegóły musimy jeszcze poczekać.