Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 marca 2018, 19:55

autor: Adrian Werner

Dead Man’s Country - nadchodzi sieciowy sandbox w klimacie westernu

Zespół Eisner zapowiedział sieciowe RPG akcji Dead Man’s Country, którego akcja toczyć się będzie na Dzikim Zachodzie. Gra zaoferuje elementy survivalowego sandboksa, potyczki z innymi graczami, jak i walkę z zombiakami.

Twórcy mają w planach wyłącznie wersję pecetową. - Dead Man’s Country - nadchodzi sieciowy sandbox w klimacie westernu - wiadomość - 2018-03-30
Twórcy mają w planach wyłącznie wersję pecetową.
DEAD MAN’S COUNTRY W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Eisner
  2. Wydawca: Eisner
  3. Gatunek: sieciowe RPG akcji
  4. Platforma: PC

Wciąż nie możemy się doczekać potwierdzenia pecetowej wersji Red Dead Redemption II, więc zainteresowanie użytkowników pecetów budzi każda produkcja, która ma potencjał zaspokoić głód westernowych klimatów. Wykorzystać ten fakt próbują twórcy takich nadchodzących tytułów, jak Wild West Online, czy This Land is My Land, a najnowszym członkiem tego klubu stało się studio Eisner zapowiadając projekt Dead Man’s Country.

Gra opisywana jest jako wieloosobowe RPG akcji osadzone w świecie o otwartej strukturze. Dostępne będą krainy zaprojektowane z myślą o rozgrywkach PvP, jak i te nakierowane na PvE. Gracze otrzymają również możliwość stworzenia własnych domen, gdzie sami ustalą obowiązujące reguły zabawy, takie jak istnienie mechaniki ostatecznej śmierci czy obecność systemu głodu.

Dead Man’s Country zaoferuje wszystkie klasyczne rozwiązania, do jakich przyzwyczaiły nas survivalowe sandboksy. Gracze będą mogli sadzić rośliny i zbierać plony, jak również gromadzić surowce potrzebne do konstruowania budynków i przedmiotów. Zaawansowana symulacja ma rządzić wirtualnym ekosystemem, obejmującym zarówno faunę, jak i florę, dzięki czemu świat będzie dynamicznie reagował na nasze poczynania. Nie zabraknie także polowań.

Emocje podkręci kilka dodatkowych rozwiązań. W uniwersum gry stałym zagrożeniem będzie plaga przeobrażająca zwierzęta i ludzi w zombiaki. Ponadto w świecie znajdziemy wiele pełnych cennych surowców obwarowanych lokacji, takich jak kopalnie, forty czy ruiny. Zdobycie ukrytych tam skarbów wymagać ma wygrania bitew oblężniczych przeciwko sztucznej inteligencji lub gangom graczy. Dodatkowo na serwerach PvP pojawi się opcja inwazji na obozowiska innych użytkowników w celu zabrania im wody.

Dla graczy pragnących szybszych starć przygotowane też zostaną tradycyjne potyczki multiplayer, w klasycznych trybach, takich jak Deathmatch i jego drużynowa odmiana, Capture the Flag czy King of the Hill.

Dead Man’s Country powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Na razie autorzy nie są w stanie podać planowanej daty premiery gry, ale alfa-testy powinny ruszyć w tym roku.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej