Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 stycznia 2018, 12:23

autor: Adrian Werner

Subnautica - pełna wersja zadebiutuje 23 stycznia

Zespół Unknown Worlds Entertainment poinformował, że Subnautica wkrótce opuści wczesny dostęp - pełna wersja trafi do sprzedaży na PC za niecałe dwa tygodnie. Wydania konsolowe ukażą się w późniejszym terminie.

Po trzech latach we wczesnym dostępie autorzy są wreszcie gotowi na premierę pełnej wersji gry. - Subnautica - pełna wersja zadebiutuje 23 stycznia - wiadomość - 2018-01-10
Po trzech latach we wczesnym dostępie autorzy są wreszcie gotowi na premierę pełnej wersji gry.
SUBNAUTICA W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Unknown Worlds Entertainment
  2. Wydawca: Unknown Worlds Entertainment
  3. Gatunek: przygodowa gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery na PC: 23 stycznia 2018 r.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery pełnej wersji gry Subnautica. Autorzy, czyli ludzie z niezależnego studia Unknown Worlds Entertainment, poinformowali, że produkcja trafi do sprzedaży 23 stycznia. Ten termin obejmuje wyłącznie wydanie pecetowe. Twórcy pracują również nad edycją na Xboksa One, ale ta ukaże się później w tym roku. W dalszych planach jest także konwersja na PlayStation 4.

Przypomnijmy, że Subnautica trafiła do sprzedaży w Steam Early Access w grudniu 2014 roku. Natomiast w maju 2016 r. gra zadebiutowała we wczesnym dostępie na Xboksie One. Produkcję już teraz można określić mianem sporego sukcesu. Według serwisu Steamspy wydanie pecetowe zakupiło do tej pory ponad 1,7 mln osób.

Gra spotkała się także z bardzo ciepłym przyjęciem. Pomimo ponad trzech lat spędzonych we wczesnym dostępie, recenzje użytkowników w serwisie Steam są w zdecydowanej większości pozytywne.

Bardzo dobry odbiór gry wynika m.in. ze stałego tempa rozwoju projektu. Od czasu premiery wczesnej wersji w grudniu 2014 roku autorzy regularnie wypuszczali spore aktualizacje z nową zawartością i różnorodnymi ulepszeniami. Najnowszy taki patch ukazał się w zeszłym miesiącu i mocno podrasował oprawę graficzną. Dodano sporo nowych efektów wizualnych, takich jak symulacja głębi pola widzenia, bloom czy motion blur.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej