Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 2 grudnia 2017, 12:54

autor: Góral

Playerunknown's Battlegrounds - ukażą się dwie mobilne odsłony

Firma Tencent zapowiedziała dwie mobilne gry oparte na Playerunknown's Battlegrounds - Playerunknown's Battlegrounds Mobile: Army Attack oraz Playerunknown's Battlegrounds Mobile: Battlefield. Obie doczekały się pierwszych zwiastunów.

Playerunknown's Battlegrounds - ukażą się dwie mobilne odsłony - ilustracja #1

Pod koniec listopada informowaliśmy o mobilnej wersji Playerunknown's Battlegrounds. Okazało się jednak, że Tencent szykuje nie jedną, a dwie produkcje wykorzystujące niesamowicie popularną markę. Pierwszą będzie Playerunknown's Battlegrounds Mobile: Army Attack od ekipy Timi Studio. Informacje na jej temat są bardzo skromne, ale z poniższego zwiastuna wynika, że ma to być bardziej widowiskowa produkcja, w której ogromne znaczenie będą mieć rozmaite pojazdy, w tym także uzbrojone łodzie.

Drugą szykowaną aplikacją jest Playerunknown's Battlegrounds Mobile: Battlefield, tworzone przez studio Lightspeed & Quantum. Również i w tym przypadku nie wiemy za wiele, ale to właśnie ten projekt ma być mobilnym odpowiednikiem dostępnej na PC-tach produkcji. Mowa więc o spokojniejszej (co nie znaczy, że mniej emocjonującej) rozgrywce, podczas której sto osób trafia na dużą mapę, gdzie walczy o przetrwanie, korzystając ze znalezionego lub zdobytego wyposażenia.

Termin premiery obu gier nie jest jeszcze znany. Wiadomo za to, że domyślnie szykowane są one z myślą o chińskim rynku, ale zapewne w przyszłości pojawią się w innych krajach. Na razie musicie się więc zadowolić PC-tową wersją Playerunknown's Battlegrounds, która od momentu premiery w Early Access na Steamie rozeszła się w ponad 22 milionach egzemplarzy. Jej pełna wersja ma się ukazać jeszcze w tym roku. Natomiast 12 grudnia projekt pojawi się na Xboksie One w ramach wczesnego dostępu.

Playerunknown's Battlegrounds - ukażą się dwie mobilne odsłony - ilustracja #2

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.