Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 listopada 2017, 09:47

autor: Adrian Werner

Remake Shadow of the Colossus na 18-minutowym zapisie rozgrywki [news zaktualizowany]

W sieci pojawiły się dwa nowe filmiki, które w sumie oferuje osiemnaście minut zapisu rozgrywki z remake’a klasycznego Shadow of the Colossus. Ponadto firma Sony udostępniła nowy zwiastun.

 

Aktualizacja: Firma Sony wypuściła nowy filmik (który możecie zobaczyć powyżej), zawierający ponad pięć minut fragmentów rozgrywki.

W poniedziałek, podczas konferencji firmy Sony otwierającej Paris Games Week, pokazano zwiastun remake’a Shadow of the Colossus oraz fragmenty rozgrywki. Ten drugi filmik był jednak bardzo krótki, więc z zaciekawieniem przywitaliśmy pojawienie się dwóch nowych materiałów tego typu, udostępnionych przez serwis Gamersyde. Są one kiepskiej jakości, gdyż zostały zarejestrowane poprzez filmowanie ekranu, ale łącznie trwają osiemnaście minut i dają całkiem niezłe pojęcie o kierunku, w którym zmierza ten projekt.

Filmiki potwierdzają doniesienia, że praktycznie jedyne poważne zmiany zajdą w oprawie graficznej, która wydaje się opracowana kompletnie od nowa. Natomiast mechanizmy rozgrywki i projekty poziomów pozostaną praktycznie takie same, co nie dziwi, gdyż pod tym względem pierwowzór nie zestarzał się wcale.

Jakość materiałów i sposób ich zarejestrowania sugerują, że nie jesteśmy pewni, czy odbyło się to za zgodą twórców. Dlatego polecamy szybkie obejrzenie tych filmików, gdyż istnieje ryzyko, że wkrótce zostaną one usunięte.

Przypomnijmy, że remake Shadow of the Colossus zmierza wyłącznie na konsolę PlayStation 4. Podczas konferencji otwierającej Paris Games Week firma Sony ogłosiła, że gra trafi do sprzedaży 6 lutego przyszłego roku. Nad projektem pracuje znane z pierwowzoru japońskie studio Team Ico, któremu pomagają ludzie z amerykańskiego zespołu Bluepoint Games.

  1. Shadow of the Colossus - recenzja gry (wersja z 2006 r.)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej