Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 sierpnia 2017, 09:20

autor: Kamil Zwijacz

Pro Evolution Soccer 2018 - demo już dostępne

Na konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3 zadebiutowała wersja demonstracyjna gry Pro Evolution Soccer 2018. Pozwala ona pokierować kilkoma drużynami klubowymi (m.in. FC Barcelona i Borussia Dortmund) oraz trzema reprezentacjami narodowymi.

Przed kilkoma dniami firma Konami poinformowała, że wkrótce gracze konsolowi otrzymają wersję demonstracyjną Pro Evolution Soccer 2018. Słowa dotrzymano i demo możecie już pobrać w wersji na PlayStation 4, Xboksa One, PlayStation 3 i Xboksa 360. Próbka nowej produkcji pozwala na rozgrywanie meczów na stadionach Camp Nou oraz Signal Iduna Park w dwóch trybach offline – spotkaniach towarzyskich oraz co-opie, przy czym ta druga opcja zarezerwowana jest tylko dla użytkowników XOne i PS4 (w pełnej wersji gry także na PC). Natomiast jeżeli chodzi o dostępne drużyny, to ich lista prezentuje się następująco:

  • FC Barcelona,
  • Borussia Dortmund,
  • Liverpool FC,
  • Inter Mediolan,
  • SC Corinthians Paulista,
  • CR Flamengo,
  • CA Boca Juniors,
  • Club Atlético River Plate,
  • CSD Colo-Colo.

Do tego dochodzą jeszcze trzy drużyny narodowe – Niemiec, Argentyny oraz Brazylii. Osoby, które sprawdzą wersję próbną, otrzymają w nagrodę 10000 GP do wykorzystania w trybie myClub, o ile oczywiście skuszą się na zakup pełnej wersji.

W przyszłości, choć nie wiemy jeszcze, kiedy dokładnie, demo pojawi się także na komputerach osobistych.

Jedną z dostępnych w demie drużyn jest Borussia Dortmund ze swoją gwiazdą Pierre-Emerickiem Aubameyangiem. - Pro Evolution Soccer 2018 - demo już dostępne - wiadomość - 2017-09-02
Jedną z dostępnych w demie drużyn jest Borussia Dortmund ze swoją gwiazdą Pierre-Emerickiem Aubameyangiem.

Premiera Pro Evolution Soccer 2018 odbędzie się 14 września bieżącego roku. Tegoroczna odsłona serii będzie o tyle ciekawa, że PC-towa wersja w końcu ma dorównywać, a pod pewnymi względami nawet przewyższać wydanie na Xboksa One i PlayStation 4. Konami od kilku dobrych lat nie przykładało się zbytnio do komputerowych edycji, więc jesteśmy niezmiernie ciekawi, jak firma poradziła sobie z wyzwaniem.