Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2017, 08:23

Ni no Kuni: Wrath of the White Witch może trafić na pecety

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom zmierza nie tylko na PlayStation 4, ale i na komputery osobiste. Jak się okazuje, również pierwsza odsłona cyklu, którą do tej pory mogli się cieszyć wyłącznie konsolowi gracze, ma szansę na debiut na pecetach.

Ni no Kuni: Wrath of the White Witch doczekało się ciepłego przyjęcia ze strony konsolowych graczy. Produkcja była chwalona przede wszystkim za doskonałą oprawę graficzną, która przywodziła na myśl animacje studia Ghibli, rozległy i zróżnicowany świat oraz długi czas rozgrywki. Przede wszystkim jednak stanowiła ona swego rodzaju wspomnienie błogich czasów dzieciństwa, co obecnie nie udaje się zbyt wielu tytułom. Niestety pecetowcom nie było dane sprawdzić tej przygody – wygląda jednak na to, że sytuacja może ulec zmianie w bliższej lub dalszej przyszłości.

Możliwe, że za jakiś czas również pecetowcy będą mieli okazję, by sprawdzić pierwszą odsłonę cyklu Ni no Kuni. Nic tylko się cieszyć, bo to wciąż kawał dobrej przygody. - Ni no Kuni: Wrath of the White Witch może trafić na pecety - wiadomość - 2017-08-23
Możliwe, że za jakiś czas również pecetowcy będą mieli okazję, by sprawdzić pierwszą odsłonę cyklu Ni no Kuni. Nic tylko się cieszyć, bo to wciąż kawał dobrej przygody.

Jeden z redaktorów PCGamera zapytał Akihiro Hino (prezesa studia Level-5, odpowiedzialnego za przygotowanie tej produkcji) o to, jakie są szanse na powstanie pecetowej konwersji pierwszego Ni no Kuni. Hino roześmiał się i stwierdził, że o ile na razie „zostawi to wyobraźni” dziennikarza, o tyle „powinien on czekać na oficjalne ogłoszenia”. Wygląda więc na to, że prędzej czy później również pecetowcy będą mieli okazję przeżyć tę ciekawą przygodę.

Na tym jednak nie kończą się ciekawostki związane z serią Ni no Kuni. Jak zapewne wiecie, Ni no Kuni II: Revenant Kingdom zmierza zarówno na PlayStation 4, jak i na komputery osobiste. Hino potwierdził, że choć wciąż trwają prace nad optymalizacją, deweloperzy starają się przygotować ten tytuł w taki sposób, by działał w sześćdziesięciu klatkach na sekundę nawet na słabszych maszynach. O tym jak udała im się ta sztuka, mamy się przekonać w styczniu 2018 roku.

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej