Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 sierpnia 2017, 09:15

Ruiner - polska cyberpunkowa strzelanka zadebiutuje 26 września

Znamy dokładną datę premiery gry Ruiner. Izometryczna cyberpunkowa strzelanka od niezależnego polskiego studia Reikon Games zadebiutuje 26 września bieżącego roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.

RUINER W SKRÓCIE:
  • Producent: Reikon Games;
  • Wydawca: Devolver Digital;
  • Gatunek: strzelanka izometryczna;
  • Platformy docelowe: PC, PlayStation 4, Xbox One;
  • Premiera: 26 września 2017 roku.

Gra Ruiner jest debiutanckim projektem niezależnego polskiego studia Reikon Games, złożonego z ludzi, którzy wcześniej pracowali nad takimi tytułami jak Dead Island Riptide, Dying Light czy seria Wiedźmin. Została ona oficjalnie zapowiedziana w kwietniu 2016 roku i dzięki swojemu cyberpunkowemu, mrocznemu klimatowi oraz dynamicznej rozgrywce opierającej się na walce obserwowanej w rzucie izometrycznym, zyskała zainteresowanie ze strony części graczy i branży. Na Ruinera uwagę zwróciła między innymi firma Devolver Digital, od lat zajmująca się publikowaniem nietypowych produkcji. Strzelanka studia Reikon Games znalazła się w jej katalogu wydawniczym. Początkowo gra miała ukazać się do końca 2016 roku. Tak się jednak nie stało; siedem miesięcy temu firma Devolver Digital zapowiedziała, że Ruiner zadebiutuje latem 2017 roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Jak się okazało, również te zapewnienia były nieco na wyrost. Wczoraj w oficjalnym komunikacie doprecyzowano bowiem, że Ruiner będzie miał swoją premierę 26 września, czyli za nieco ponad miesiąc, na samym początku kalendarzowej jesieni. W oczekiwaniu na rynkowy debiut gry warto obejrzeć jej nowy zwiastun dostępny poniżej.

W grze Ruiner przeniesiemy się w przyszłość, do roku 2091, w którym jako ubogi przestępca z fikcyjnego miasta Rengkok wypowiadamy wojnę uciskającej niższe warstwy społeczne korporacji, odpowiedzialnej za uprowadzenie naszego brata. Rozgrywkę w debiutanckim dziele studia Reikon Games mieliśmy okazję zobaczyć chociażby na ubiegłorocznych targach PAX East. Na nagraniu widać, że kluczem do skutecznej eliminacji przeciwników jest pozostawanie w ciągłym ruchu i używanie umiejętności szybkiego ślizgu (dash). Jednak samo nauczenie się efektywnego korzystania z tej zdolności to nie wszystko. Jak zdradziła Magdalena Tomkowicz, producentka Ruinera, w grze znajdzie się ponad tuzin talentów, z których każdy będzie miał po 50 ulepszeń. Ponadto gracze skorzystają z przeszło 20 rodzajów broni, zarówno dystansowych, jak i do walki w zwarciu. Odpowiednie żonglowanie zarówno dostępnymi umiejętnościami, jak i orężem pozwoli na dostosowanie się do naszego ulubionego stylu gry, umożliwi tworzenie efektownych kombosów, ułatwi przejście nawet najbardziej wymagających etapów i sprawi, że rozgrywka będzie odpowiednio urozmaicona (przynajmniej według słów deweloperów).

W pełną wersję Ruinera zagramy za niecały miesiąc - Ruiner - polska cyberpunkowa strzelanka zadebiutuje 26 września - wiadomość - 2017-08-22
W pełną wersję Ruinera zagramy za niecały miesiąc

Na koniec warto jeszcze zaznaczyć, że w naszym kraju Ruiner ukaże się w polskiej wersji językowej (obejmującej wyłącznie napisy).

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej