Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lipca 2017, 09:01

autor: Adrian Werner

The Eldritch Zookeeper - zapowiedziano grę o zarządzaniu zoo pełnym potworów

Studio Cranktrain zapowiedziało The Eldritch Zookeeper, czyli mieszankę strategii ekonomicznej i gry survivalowej, w której pokierujemy zarządcą ogrodu zoologicznego, gdzie zamiast zwierząt pokazywane są potwory wprost z horrorów Howarda Phillipsa Lovecrafta.

THE ELDRITCH ZOOKEPER W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Cranktrain
  2. Wydawca: Cranktrain
  3. Gatunek: strategia ekonomiczna
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2017 r.

Lubimy, gdy deweloperzy zaskakują nas nietypowymi pomysłami. Sztuka ta udała się niezależnemu studiu Cranktrain, które właśnie zapowiedziało projekt The Eldritch Zookeeper, który pozwoli wcielić się w zarządcę dziwnego ogrodu zoologicznego, gdzie główną atrakcją są potwory wyjęte wprost z twórczości Howarda Phillipsa Lovecrafta.

Produkcja zrealizuje ten pomysł poprzez połączenie mechanizmów strategii ekonomicznych (autorzy jako główne źródło inspiracji podają produkcje studia Bullfrog, takie jak Theme Park czy Dungeon Keeper) oraz współczesnych gier survivalowych. W planach jest wyłącznie wersja pecetowa. Na razie studio Cranktrain nie jest w stanie podać dokładnej daty premiery i ograniczyło się do stwierdzenia, że nastąpi ona w tym roku.

Głównym bohaterem będzie pechowy mężczyzna, który daje się nabrać ożywionemu szkieletowi i akceptuje niebezpieczną posadę zarządcy tajemniczego ogrodu zoologicznego. Każdego dnia przywożony będzie kolejny potwór, a naszym zadaniem ma być zapewnienie mu odpowiednich warunków, jak również dbanie o to, aby nie pożarł gości.

Obowiązki gracza w The Eldritch Zookeeper przypominać mają te z klasycznych strategii ekonomicznych o zarządzaniu różnymi parkami rozrywki. Konieczne więc będzie gospodarowanie budżetem oraz konstruowanie różnorodnych obiektów. Gracze zmuszeni zostaną nie tylko do pilnowania potworów, ale również zapewnienia innych atrakcji gościom, tak aby złagodzić ich nerwy po kontakcie z monstrami i tym samym ocalić ich przed szaleństwem.

Jednocześnie zarządca zoo będzie konkretną postacią, którą pokierujemy niczym w grach survivalowych. Wszystkie czynności wykonywać mamy osobiście. Często konieczna okaże się również walka o przetrwanie lub ucieczka, gdy jakieś monstrum wydostanie się poza ogrodzenie.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej