Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2017, 19:01

autor: Adrian Werner

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo podało szczegóły dodatków DLC

Firma Nintendo przedstawiła szczegóły przepustki sezonowej do The Legend of Zelda: Breath of the Wild. W jej skład wejdą dwa dodatki zatytułowane Master Trials oraz The Champions’ Ballad. Pierwszy z nich ukaże się pod koniec tego miesiąca.

Mamy dobre wieści dla osób, które po ukończeniu The Legend of Zelda: Breath of the Wild wciąż mają ochotę na więcej. Podczas konferencji na E3 firma Nintendo ujawniła nowe konkrety odnośnie dodatków Master Trials oraz The Champions’ Ballad. Oba dostępne będą zarówno na konsolę Switch, jak i Wii U. Będzie je można kupić razem w ramach przepustki sezonowej, do której dołączone też zostaną trzy nowe skrzynie ze skarbami. Cena za cały ten zestaw wyniesie 19,99 dolarów, czyli około 75 złotych.

Pierwsze z tych DLC, czyli Master Trials zaoferuje nową przygodę nazwaną Trials of the Sword. W niej trafimy na małe mapy bez żadnego zgromadzonego wcześniej ekwipunku i będziemy musieli walczyć z coraz mocniejszymi falami przeciwników. Dodatek wprowadzi również wyższy poziom trudności w postaci trybu Master Mode. Drugi nowy tryb nazwany zostanie Hero’s Path, ale na razie nie ujawniono na czym on będzie polegał. Ponadto lista ekwipunku ulegnie rozszerzeniu o jedną maskę i osiem pancerzy.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo podało szczegóły dodatków DLC - ilustracja #1

Na pierwsze DLC nie będziemy musieli czekać długo, gdyż premiera dodatku Master Trials nastąpi 30 czerwca tego roku.

O drugim dodatku, czyli The Champions’ Ballad, wiadomo znacznie mniej. Wiemy, że DLC zaoferuje nową przygodę, w której kluczową rolę odegra czterech czempionów znanych z podstawowej wersji gry - Daruk, Mipha, Revali oraz Urbosa. Premiera rozszerzenia zaplanowana została na końcówkę tego roku.

  1. Oficjalna stron gry
  2. Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej