Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Przemysław Zamęcki 17 marca 2017, 19:56

Digital Dragons ujawnia nazwiska kolejnych gości

Kolejni goście i punkty programu Digital Dragons będzie ujawniać wraz ze zbliżającym się terminem imprezy. O wejściówkę uprawniającą do udziału w konferencji warto jednak zatroszczyć się już teraz – tylko do końca marca są one bowiem dostępne w obniżonej cenie.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Krakowski Park Technologiczny, organizator konferencji Digital Dragons 2017, która odbędzie się w Krakowie, w dniach 22-23 maja, ujawnia nazwiska kolejnej trójki zaproszonych prelegentów. Podczas tej największej w naszym regionie imprezy B2B branży gier wideo, swoje prezentacje wygłoszą Tatu Aalto, Senior Graphics Programmer w Remedy Entertainment, Brian Upton, weteran Sony’s Santa Monica Studio oraz Daniel Vavra, scenarzysta i kierownik produkcji pierwszej odsłony gry Mafia.

Tatu Alto, który w Remedy Entertainment odpowiadał między innymi za silnik graficzny Northlight, który napędza produkcje takie jak Quantum Break. Alto wyjaśni czemu Remedy zdecydowało się na zastosowanie własnych rozwiązań graficznych, podczas gdy na rynku nie trudno o gotowe, skalowalne i kompleksowe silniki. W swojej prezentacji „Jak budować piękne piksele” odsłoni kulisy pracy swojego zespołu i opowie w jaki sposób Northlight wykorzystuje potencjał platform do gier najnowszej generacji, by przedstawiony graczowi świat wyglądał realistycznie i wydawał się żyć własnym życiem.

Brian Upton, który przez 14 lat pracował dla Sony w Santa Monica Studio na stanowisku Senior Game Designera koordynując również prace zewnętrznych zespołów, a wcześniej, w Red Storm Entertainment kładł podwaliny pod gatunek taktycznych strzelanin współtworząc serie Rainbow Six i Ghost Recon. Upton jest obecnie cenionym freelancerem, którego firma Game On The Rails doradza deweloperom z całego świata w projektowaniu metod pracy pozwalających na sprawne wydawanie gier przy ograniczonym budżecie i czasie produkcji. W swojej prezentacji odbiegnie jednak od tych tematów i zajmie się zagadnieniem tworzenia gier narracyjnych o ograniczonej interaktywności.

Jak stworzyć fabułę, która z jednej strony wydaje się lekka, naturalna i napisana od niechcenia, z drugiej zaś dostarcza niezapomnianych przeżyć i angażuje gracza w losy bohaterów? Jak zaplanować nagrania ponad 4 godzin przerywników filmowych z udziałem ponad 50 aktorów? Jak skutecznie wyreżyserować aż 60 godzin dubbingu? Jak dokonać tego wszystkiego w zaledwie kilka miesięcy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania może udzielić tylko jedna osoba na świecie. Ktoś, komu udało się tego wszystkiego dokonać - Daniel Vávra, którego dzieło z 2002 roku - „Mafia” – przeszła do historii, jako jedno z najbardziej „filmowych” doświadczeń świata gier wideo.

Kolejni goście i punkty programu Digital Dragons będzie ujawniać wraz ze zbliżającym się terminem imprezy. O wejściówkę uprawniającą do udziału w konferencji warto jednak zatroszczyć się już teraz – tylko do końca marca są one bowiem dostępne w obniżonej cenie. O innych punktach bogatego programu Digital Dragons przeczytać można na stronie: http://digitaldragons.pl

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej