Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 marca 2017, 13:35

autor: Adrian Werner

Codex of Victory - strategia autorów Majesty 2 i serii Warlock zadebiutuje 16 marca

Zespół Ino-Co, mający na koncie m.in. Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim oraz serię Warlock, poinformował, że jego następna gra, czyli strategia Codex of Victory, trafi na pecety 16 marca. Produkcja połączy rozbudowę bazy w czasie rzeczywistym z turowymi bitwami.

Znane z takich gier jak Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim, Fantasy Wars, Elven Legacy czy serii Warlock rosyjskie studio Ino-Co kończy prace nad swoim kolejnym projektem, czyli strategią wojenną Codex of Victory. Autorzy właśnie wypuścili nowy zwiastun, za pomocą którego poinformowali, że produkcja trafi do sprzedaży 16 marca tego roku. W planach jest wyłącznie wersja pecetowa. Warto wspomnieć, że wczesna edycja od kilku miesięcy jest sprzedawana w Steam Early Access, gdzie spotkała się z ciepłym przyjęciem.

CODEX OF VICTORY W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Ino-Co
  2. Wydawca: 1C
  3. Gatunek: strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 16 marca 2017 r.

Akcja gry osadzona jest w dalekiej przyszłości, która jest dosyć nietypowa jak na gatunek science fiction. Ludzkość zajmuje tutaj ponad dwadzieścia planet, ale struktura społeczna cofnęła się do wzorców ze średniowiecza. Imperium rządzi król, a poszczególne terytoria oddano pod pieczę baronom i lordom.

Fabuła obraca się wokół frakcji znanej jako Auguments, składającą się z ludzi, którzy zostali zmodyfikowani genetycznie i wyposażeni w liczne cyberwszczepy. Wszystko po to, aby lepiej radzili sobie w kosmosie i na obcych planetach. Uważają oni, że zwykli ludzie są więźniami swoich ułomnych ciał i dla własnego dobra powinni zostać podbici, a następnie ulepszeni za pomocą najnowszych zdobyczy techniki.

Gra oferuje trwającą ponad dwadzieścia godzin kampanię fabularną. Podróżujemy w niej z planety na planetę odpierając ataki wojsk Auguments. Na każdej z nich zajmujemy się rozbudową podziemnej bazy. Ta sfera rozgrywana jest w czasie rzeczywistym i wymaga zarządzania zasobami, dodawania nowych sekcji, prowadzenia badań technologicznych i konstruowania różnorodnych maszyn wojennych, gdyż to za ich pomocą toczymy wojnę.

Natomiast bitwy toczymy na powierzchni planet w trybie turowym i na mapach pokrytych siatkami heksów. W sumie dostępnych jest ponad dwadzieścia pięć typów jednostek, które z bitwy na bitwę możemy ulepszać.

Zabawę urozmaica system losowego generowania misji. Ponadto autorzy nie zapomnieli o trybie multiplayer, pozwalającym toczyć bitwy przez Internet.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej