Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2017, 11:30

autor: Adrian Werner

Crusade kolejnym dodatkiem do Galactic Civilizations III

Ujawniono Galactic Civilizations III: Crusade, czyli kolejny duży dodatek do turowej strategii kosmicznej studia Stardock. Zaoferuje on m.in. nową kampanię, dodatkowe frakcje, system szpiegostwa oraz ulepszenia wirtualnej ekonomii.

Studio Stardock zapowiedziało Galactic Civilizations III: Crusade, czyli dodatek do kosmicznej strategii 4X z 2015 roku. Rozszerzenie będzie wymagało posiadania podstawowej wersji gry i ukaże się wiosną tego roku. Cena wyniesie 19,99 euro, czyli około 86 złotych.

DODATEK ZAOFERUJE:
  1. nową kampanię fabularną,
  2. trzy dodatkowe cywilizacje,
  3. system szpiegostwa,
  4. system obywateli,
  5. interaktywne inwazje planetarne,
  6. edytor cywilizacji.

Crusade ma być największym dodatkiem, jaki do tej pory opracowano z myślą o Galactic Civilizations III. Rozszerzenie zaoferuje m.in. system szpiegostwa oraz interaktywne inwazje planetarne, jak również mocno rozbuduje aspekt ekonomiczny. Wszystkie te elementy są tym, o co fani prosili najczęściej.

Dodatek wprowadzi do gry nową kampanię, w postaci tytułowej Krucjaty. W niej imperium ludzkie w końcu straci cierpliwość. Wściekłe, że próby dyplomacji i nawiązania przyjacielskich stosunków spotykają się jedynie z agresją i zdradą, postanowi wreszcie zawalczyć o swoje miejsce we wszechświecie. Krokiem pierwszym ma być eksterminacja bezwzględnej rasy Drengin. Wykorzystane do tego zostaną armie żołnierzy i szpiegów oraz tajemniczy artefakt odnaleziony w innym wymiarze.

Galactic Civilizations III: Crusade zaoferuje trzy nowe grywalne frakcje. Znajdziemy wśród nich pochodzący z Ziemi Terrański Ruch Oporu, żyjący w asteroidach Rój Onyx oraz zaawansowane, ale niezwykłe aroganckie cybernetyczne ameby znane jako Slyne, które z pogardą spoglądają na bardziej prymitywne rasy.

Gracze otrzymają także opcję wykreowania własnej cywilizacji, wliczając w to jej przywódcę, ideologię oraz zdolności. Sami zaprojektujemy też statki oraz napiszemy historię i linie dialogowe. Wszystko to odbywać się ma w ramach narzędzia nazwanego Civilization Builder, które zostanie zintegrowane ze Steam Workshop, pozwalając łatwo dzielić się naszymi modami z resztą społeczności.

Galactic Civilizations III: Crusade wprowadzi do gry również system obywateli. Pozwoli on kreować utalentowane postacie, którym przydzielimy jedną z kilkunastu ról (np. admirał, inżynier, celebryta czy pionier), po to, aby pomagały w rozwoju naszej cywilizacji. Dodana zostanie również mechanika szpiegostwa. Tajni agenci będą w stanie kraść obce technologie, rozsiewać plotki w celu wywołania niepokojów społecznych, przeprowadzać akcje sabotażowe, a nawet mordować wskazanych obywateli konkurencyjnych nacji.

Dostępny w podstawowej wersji uproszczony system inwazji planetarnych zostanie zastąpiony nowym. Gracze będą trenowali legiony żołnierzy, a następnie ręcznie sterowali atakami na różne terytoria planet. W ten sam sposób mamy również bronić nasze światy przez ofensywami wrogich frakcji.

Dodatek wprowadzi też sporo mniejszych zmian i ulepszeń. Rozszerzona zostanie lista najemników, pojawi się opcja konstruowania ręcznie zaprojektowanych baz kosmicznych, a podczas zabawy zmuszeni zostaniemy do radzenia sobie z nowymi wydarzeniami losowymi. Ponadto dostaniemy wygodniejszy interfejs oraz przerobione drzewko rozwoju technologicznego.

  1. Oficjalna strona Galactic Civilizations III: Crusade

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej