Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 grudnia 2016, 10:35

Call of Duty: Infinite Warfare - DLC Sabotage zadebiutuje 31 stycznia

Firma Activision ujawniła pierwsze DLC do gry Call of Duty: Infinite Warfare. Sabotage ukaże się najpierw 31 stycznia na PlayStation 4 i doda cztery nowe mapy oraz kolejną wariację na temat trybu zombie.

Po negatywnym przyjęciu pierwszego zwiastuna Call of Duty: Infinite Warfare, historia potoczyła się jak zawsze. Najnowsza odsłona serii strzelanek poradziła sobie bardzo dobrze, a choć sprzedała się gorzej niż zeszłoroczne Black Ops III, nie przeszkodziło to jej w zajęciu pierwszego miejsca w raporcie grupy analitycznej NPD (albo drugiego, zależnie od interpretacji) i zestawieniach sprzedaży. Było więc oczywiste, że firma Activision postara się o dostarczenie płatnych DLC, z których pierwsze zapowiedziano dzisiaj. Rozszerzenie zatytułowane Sabotaż wprowadzi kolejne cztery mapy do trybu sieciowego: Noir z inspirowanym Brooklynem futurystycznym, obskurnym miastem, Neon z wirtualnym symulatorem walk miejskich, osadzone w Wenecji Renaissance i wreszcie Dominion – odświeżoną wersję Afghanu z Modern Warfare 2, tyle że osadzoną na Marsie.

Sabotaż uwzględni też Rave in the Redwoods – kolejny rozdział historii dla trybu z zombie. Tym razem trafimy do lat 90. ubiegłego wieku i do porzuconego obozu, niczym w klasycznych horrorach. Przynajmniej do czasu, bo w pewnym momencie czterej bohaterowie poprzednich rozdziałów znajdą się w znacznie bardzie kolorowej (by nie rzec – jaskrawej) scenerii z techno w tle. Ponadto ma pojawić się nowy przeciwnik – Slasher – a całość ma mocno zaskoczyć graczy. Oczywiście wszystkiego ma być „więcej”: pułapek, elementów kosmetycznych, broni, Kart losu (pełniących funkcję ulepszeń). Dodatek zadebiutuje 31 stycznia na PlayStation 4, a nieco później również na pozostałych platformach.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej