Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 grudnia 2016, 09:38

Studio Vicarious Visions pomoże przy produkcji Destiny 2

Studio Vicarious Visions, twórcy popularnej serii Skylanders, ogłosiło na swojej stronie, że dołącza do Bungie oraz High Moon Studios w produkcji zapowiedzianego na przyszły rok Destiny 2.

Potwierdziły się pogłoski z września: studio Vicarious Visions, do tej pory znane głównie za sprawą serii Skylanders oraz portów gier z cyklu Guitar Hero na konsole Nintendo, dołączyło do zespołów pracujących nad Destiny 2. Deweloperzy przekazali tę informację za pośrednictwem swojej strony na Facebooku, jednak nie zdradzili, czym będą się zajmować przy produkcji kontynuacji hitu z 2014 roku. Nie wiemy też, czy współpraca z Activision oraz Bungie w jakikolwiek sposób wpłynie na tworzone przez Vicarious Visions Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy.

To nie pierwsze studio, które wydawca gry, firma Activision, zatrudnił do pomocy przy Destiny 2. Za większość projektu nadal odpowiada oczywiście Bungie, jednak w maju 2015 roku przyłączono do niego High Moon Studios (twórców trzech części serii Transformers oraz Deadpoola). Wszystkie trzy ekipy – wraz z Vicarious Visions – będą mieć teraz przed sobą naprawdę pracowity okres, jeśli Activision ma zamiar dotrzymać słowa i wydać Destiny 2 już w przyszłym roku.

Activision najwidoczniej kończy z dodatkową zawartością do oryginalnego Destiny – teraz cała uwaga skupia się na kontynuacji. - Studio Vicarious Visions pomoże przy produkcji Destiny 2 - wiadomość - 2016-12-09
Activision najwidoczniej kończy z dodatkową zawartością do oryginalnego Destiny – teraz cała uwaga skupia się na kontynuacji.

Równie ważny jest jednak fakt, że przynajmniej jedna z informacji, które zaprezentowano jeszcze pod koniec września na forum NeoGAF, okazała się być prawdą, co sugeruje, że mieliśmy wówczas do czynienia z bardzo wiarygodnym źródłem. Jeśli inne pogłoski także się sprawdzą, produkcja Bungie trafi również na PC (pierwsza odsłona ukazała się tylko na PlayStation 4, Xboksie One, PlayStation 3 i Xboksie 360). Ponadto otrzyma zdecydowanie większe, otwarte obszary, duże miasta oraz więcej posterunków; znaczna większość zawartości ma być stworzona od zera. Jednocześnie deweloperzy nie mają podobno zamiaru umożliwiać graczom przenoszenia postępów z „jedynki”.

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej