Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2016, 10:01

autor: Kamil Zwijacz

Star Citizen: Star Marine - kilka minut rozgrywki z modułu FPS

Studio Cloud Imperium Games zaprezentowało kilkuminutowy materiał wideo pokazujący moduł FPS gry Star Citizen, nazwany Star Marine. Ponadto w serwisie Twitch przeprowadzono transmisję z okazji czwartej rocznicy zbiórki pieniędzy w serwisie Kickstarter.

Studio Cloud Imperium Games opublikowało kolejny materiał wideo promujący grę Star Citizen. Tym razem firma zaprezentowała urywki z rozgrywki ze Star Marine, czyli modułu FPS. Pochodzi on z nadchodzącej wersji alfa 2.6 i pozwala obejrzeć starcie dwóch drużyn, walczących w środku stacji kosmicznej oraz na zewnątrz niej. Ponadto możemy zobaczyć przejmowanie punktów kontrolnych.

Star Citizen w skrócie:
  • kosmiczny symulator tworzony przez Chrisa Robertsa i jego studio Cloud Imperium Games;
  • finalna wersja składać będzie się z kilku głównych modułów, w tym kampanii fabularnej nazwanej Squadron 42;
  • 8 grudnia zadebiutuje wersja alfa 2.6.

Przy okazji na stronie produkcji opublikowano kalendarz prac na najbliższe tygodnie, z którego dowiedzieliśmy się, że premiera wspomnianej alfy 2.6 odbędzie się 8 grudnia bieżącego roku. Ponadto w najbliższym czasie dokończone zostaną prace związane chociażby z nową muzyką, balansem rakiet, działaniem kamery, interfejsem użytkownika, sprawnością sieci i nie tylko. Podane przez twórców terminy nie są jednak do końca wiążące, gdyż w komunikacie zaznaczono, że dla deweloperów liczy się przede wszystkim jakość, więc jeżeli trzeba będzie, to prace nad poszczególnymi elementami zostaną opóźnione, co w przypadku Star Citizena nie jest niczym nadzwyczajnym, ale trzymamy kciuki, by jednak wszystko poszło zgodnie z założeniami.

Star Citizen w grudniu doczeka się nowej wersji. - Star Citizen: Star Marine - kilka minut rozgrywki z modułu FPS - wiadomość - 2016-11-19
Star Citizen w grudniu doczeka się nowej wersji.

Przy okazji warto wspomnieć, że właśnie minęły cztery lata od momentu zakończenia zbiórki pieniędzy na Kickstarterze. Z tej okazji deweloperzy przeprowadzili wczoraj dwugodzinną transmisję w serwisie Twitch, której zapis znajdziecie w tym miejscu. Wracając jeszcze na chwilę do akcji crowdfundingowej. Pierwotnie twórcom udało się pozyskać od fanów nieco ponad 6 milionów dolarów, ale od tamtej pory kwota ta znacznie się powiększyła, dzięki sprzedaży gry oraz rozmaitych elementów na oficjalnej stronie. Dziś budżet produkcji wynosi około 131,5 milionów dolarów, co czyni ją jedną z najdroższych w historii.