Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 13 września 2016, 12:22

autor: Adrian Werner

Titanfall: Frontline - mobilna odsłona marki okazała się nietypową karcianką

Firma Nexon zapowiedziała Titanfall: Frontline, czyli mobilną karciankę osadzoną w uniwersum znanym z serii pecetowych i konsolowych FPS-ów. Będzie to produkcja dosyć nietypowa jak na swój gatunek, m.in. z powodu mechaniki toczenia potyczek w czasie rzeczywistym.

Już od pewnego czasu wiedzieliśmy, że firma Nexon ma w planach mobilną odsłonę marki Titanfall. Teraz ten projekt został oficjalnie zapowiedziano jako Titanfall: Frontline i okazało się, że jest to nietypowa karcianka, nad którą pracuje amerykańskie studio Particle City, dla którego jest to debiutancka produkcja.

Gra przeniesie nas do znanej z konsolowego i pecetowego Titanfalla odległej przyszłości, w której ludzkość toczy wojny o obce planety wspomagając się potężnymi mechami zwanymi tytanami. Pierwowzór stawia na szybką akcję oraz wysoką mobilność żołnierzy i ludzie z Particle City chcą to odtworzyć w swojej karciance.

W Titanfall: Frontline każdy gracz wcieli się w dowódcę brygady i rywalizacja odbywać się będzie w czasie rzeczywistym, co jest rzadkością w przypadku tego gatunku. Do toczenia bitew wykorzystamy talie, w których karty reprezentować mają pilotów, tytanów, instalacje oraz umiejętności specjalne należącego do kategorii określanej mianem Burn.

Wszystko to rozgrywane ma być na planszy, gdzie dwóch graczy zajmie przeciwstawne końce, a następnie oboje będą wysyłać swoje jednostki na przestrzeń między nimi. Zabawa toczyć się będzie, aż reprezentująca uczestnika bitwy postać dowódcy straci wszystkie punkty życia. Wprowadzenie planszy zwiększy taktyczną stronę starć, pozwalając na wykonywanie różnorodnych manewrów, a nawet korzystanie z parkouru.

Autorzy obiecują, że rozgrywka będzie dynamiczna i zapewni dużą swobodę wyboru metod toczenia bitew. Równie dobrze sprawdzą się talie pełne szybkich i lekkich pilotów oraz tytanów, jak i talie pozwalające na powolne wymęczenie przeciwnika przy pomocy silnych, ale powolnych mechów oraz instalacji obronnych i jednostek wsparcia. Nie zabraknie oczywiście także opcji ulepszania wszystkich kart, wliczając w to tytanów i pilotów.

Titanfall: Frontline zmierza na urządzenia mobilne korzystające z systemów iOS i Android. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Na razie nie podano planowanego terminu premiery.

Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej