Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

parkour - newsy i ciekawostki

Stride: Fates wygląda jak Mirror's Edge 3, które może nigdy nie powstać
Stride: Fates wygląda jak Mirror's Edge 3, które może nigdy nie powstać

Kamil Kleszyk, 17 września 2023, 10:17

Firmy Meta wspólnie z Joy Way udostępniły w sieci zapowiedź Stride: Fates. Przygotowywana z myślą o goglach rozszerzonej rzeczywistości gra jest kontynuacją wydanego w 2021 roku Stride.

Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity
Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity

Adrian Werner, 17 września 2022, 07:20

Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.

Do Dying Light 2 zawitają nowe wyzwania parkourowe
Do Dying Light 2 zawitają nowe wyzwania parkourowe

Agnieszka Adamus, 15 marca 2022, 18:14

Za dwa dni do Dying Light 2 trafią cztery nowe wyzwania parkourowe. Rozmieszczone będą one w różnych obszarach miasta.

Dying Light 2 ma zaoferować niezwykle złożony świat i bogate historie
Dying Light 2 ma zaoferować niezwykle złożony świat i bogate historie

Adam Królak, 23 listopada 2021, 21:55

Dying Light 2 zachwyci nas detalami oraz kreacją świata. Przynajmniej tak obiecują twórcy na najnowszym materiale z serii Dying 2 Know.

Wysyp filmów z rozgrywką z Dying Light 2
Wysyp filmów z rozgrywką z Dying Light 2

Adam Królak, 16 listopada 2021, 21:20

W sieci pojawiło się sporo nowych materiałów z Dying Light 2. Tym razem możemy nieco lepiej przyjrzeć się rozgrywce nadchodzącej gry Techlandu.

Twórca parkouru gra jedną z postaci w Dying Light 2 - zobacz próbkę jego umiejętności
Twórca parkouru gra jedną z postaci w Dying Light 2 - zobacz próbkę jego umiejętności

Hubert Śledziewski, 28 września 2021, 18:58

Studio Techland opublikowało krótki wywiad z aktorem i twórcą parkouru Davidem Belle, który wciela się w postać mentora głównego bohatera w grze Dying Light 2.

Assassin's Creed: Unity - Ubisoft zatrudnił „szefa ds. parkouru”
Assassin's Creed: Unity - Ubisoft zatrudnił „szefa ds. parkouru”

Kamil Zwijacz, 17 lipca 2014, 11:14

Od jakiegoś czasu wiemy, że w grze Assassin's Creed: Unity sposób poruszania się asasynów zyska na płynności i autentyczności. Okazało się, że nad tym elementem czuwa słynny free runner Michael „Frosti” Zernow, który został „szefem ds. parkouru” w firmie Ubisoft.

Mirror's Edge – nieoficjalne spojrzenie na grę. Otwarty świat, płynna walka i multiplayer w nowej produkcji DICE
Mirror's Edge – nieoficjalne spojrzenie na grę. Otwarty świat, płynna walka i multiplayer w nowej produkcji DICE

Łukasz Szliselman, 12 marca 2014, 10:00

Nieoficjalne źródła donoszą, że Mirror's Edge trafi do sprzedaży na PS4, XONE i PC w 2016 roku. Warto jednak czekać, gdyż twórcy planują sporo pozytywnych zmian. Podobno poruszanie się i walka w nowym wydaniu serii ma być jeszcze płynniejsza i bardziej „parkourowa”. Aby ożywić otwarty świat gry twórcy planują zaludnić miasto innymi graczami.

Eden Star – pierwszy zwiastun z sandboksa science-fiction
Eden Star – pierwszy zwiastun z sandboksa science-fiction

Adrian Werner, 14 września 2013, 19:21

Studio Flix Interactive wypuściło pierwszy zwiastun z przygodowej gry akcji Eden Star. Projekt połączy sandboksową swobodę z systemem parkouru wzorowanym na Mirror’s Edge, a wszystko to ubierze w ładną grafikę napędzaną silnikiem Unreal Engine 3.