Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

loading / wczytywanie danych - newsy i ciekawostki

Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień
Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień

Adrian Werner, 3 sierpnia 2021, 13:10

Autorzy Farming Simulator 22 omówili ulepszenia, jakie zaoferuje silnik graficzny GIANTS Engine 9, jak również pokazali w akcji tryb budowania.

Dead Space Remake bez mikropłatności i loadingów
Dead Space Remake bez mikropłatności i loadingów

Adrian Werner, 23 lipca 2021, 12:25

Twórcy remake'u Dead Space zdradzili nowe konkrety na temat projektu. Dowiedzieliśmy się m.in, że w grze zabraknie mikropłatności oraz usłyszeliśmy o zmianach, jakie zaoferuje.

GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie
GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie

Adrian Werner, 17 marca 2021, 10:03

Ukazała się obiecana aktualizacja do Grand Theft Auto Online, która ulepsza czasy ładowania w oparciu o rozwiązania z fanowskiego moda. Niestety, patch równocześnie popsuł GTA Online na Xboksie One.

Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]
Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]

Jakub Błażewicz, 15 marca 2021, 22:32

Firma Rockstar podziękowała twórcy poprawki czasów ładowania dla pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Wydawca zapowiedział też udostępnienie jej w ramach oficjalnej aktualizacji.

Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie [Aktualizacja]
Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie [Aktualizacja]

Adrian Piotrowski, 4 marca 2021, 17:24

Internauta o pseudonimie T0ST znalazł sposób na skrócenie czasów ładowania trybu sieciowego GTA V o prawie 70 procent. Na swojej stronie wyjaśnił też, dlaczego wczytywanie GTA Online trwa tak długo.

Wiedźmin 3 i Xbox Series X - praktycznie nie ma ekranów ładowania podczas szybkiej podróży
Wiedźmin 3 i Xbox Series X - praktycznie nie ma ekranów ładowania podczas szybkiej podróży

Bartosz Świątek, 3 listopada 2020, 10:07

Youtuber, który otrzymał od Microsoftu egzemplarz Xboksa Series X, opublikował w sieci gameplay z Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Co ciekawe, w czasie korzystania z szybkiej podróży gra ładuje się tak szybko, że nie wyświetlają się ekrany ładowania.

The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji
The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji

Bartosz Świątek, 26 października 2020, 09:16

Studio Naughty Dog opublikowało kolejną aktualizację do gry The Last of Us Remastered. Łatka o numerze 1.11 bardzo wyraźnie skróciła czasy wczytywania.

Aktualizacja Wasteland 3 znacząco skraca ładowanie gry
Aktualizacja Wasteland 3 znacząco skraca ładowanie gry

Paweł Musiolik, 9 października 2020, 13:46

Dzięki nowej aktualizacji Wasteland 3 nie będziemy musieli czekać tak długo na wczytanie gry. Deweloperzy skrócili ładowanie w swoim tytule nawet o 60%.

RTX IO Nvidii da PC możliwości porównywalne z SSD PS5
RTX IO Nvidii da PC możliwości porównywalne z SSD PS5

Bartosz Świątek, 2 września 2020, 16:14

Koncern Nvidia opracował nową technologię RTX IO, która ma umożliwić znacznie szybsze wczytywanie danych z dysku SSD. Proces będzie się odbywał z pominięciem procesora – pliki trafią z nośnika bezpośrednio do pamięci karty graficznej, co pozwoli zwiększyć wydajność i zredukować rozmiary gier.

PS4 Pro – dysk SSD skraca czasy ładowania i poprawia grafikę
PS4 Pro – dysk SSD skraca czasy ładowania i poprawia grafikę

Bartosz Świątek, 4 sierpnia 2020, 11:48

Eksperci serwisu Digital Foundry sprawdzili, co można zyskać, montując w swojej konsoli PlayStation 4 Pro szybki dysk SSD. Okazuje się, że całkiem sporo – nośnik tego typu nie tylko znacznie skraca czasy ładowania, ale też poprawia grafikę w niektórych tytułach.

Twórcy Ghost of Tsushima wydłużyli część loadingów, bo były za szybkie
Twórcy Ghost of Tsushima wydłużyli część loadingów, bo były za szybkie

Paweł Woźniak, 17 lipca 2020, 18:04

W wywiadzie, który ukazał się na łamach serwisu Kotaku, główny programista silnika gier ze studia Sucker Punch - Adrian Bentley - zdradził, że deweloperzy musieli nieco wydłużyć czas ekranów ładowania po śmierci gracza, by przeczytanie pojawiających się na nich tekstów było w ogóle możliwe.

SSD PS5 za szybki dla Unreal Engine 5, konieczne były modyfikacje
SSD PS5 za szybki dla Unreal Engine 5, konieczne były modyfikacje

Arkadiusz Strzała, 4 czerwca 2020, 10:51

Prędkości zapewniane przez dysk SSD w PS5 wymagały zmian w kodzie Unreal Engine 5. Epic Games zmodyfikowało obszary związane z obsługą systemów I/O, aby umożliwić szybsze przesyłanie danych.

Sony zapowiada koniec ekranów ładowania – dysk SSD kluczem do PS5
Sony zapowiada koniec ekranów ładowania – dysk SSD kluczem do PS5

Łukasz Kruczkowski, 9 maja 2019, 13:10

Wygląda na to, że firma Sony już zdradza, co będzie najważniejszym punktem w jej nadchodzącej kampanii marketingowej dla konsoli PlayStation 5. Wskazuje na to kolejna wypowiedź o dysku SSD i ekranach wczytywania.

Anthem - pierwszy patch przyśpieszy loadingi i naprawi błędy
Anthem - pierwszy patch przyśpieszy loadingi i naprawi błędy

Adrian Werner, 20 lutego 2019, 09:11

Studio BioWare ujawniło, czego możemy oczekiwać po pierwszym patchu do Anthem, który ukaże się w dniu oficjalnej premiery gry. Dostaniemy m.in. ulepszenia w kwestii wczytywania danych, czytelne statystyki przy ekwipunku oraz liczne poprawki błędów.

HDD, SSHD, SSD, M.2 – porównanie szybkości dysków twardych
HDD, SSHD, SSD, M.2 – porównanie szybkości dysków twardych

Bartosz Krawcewicz, 10 stycznia 2019, 17:10

Wybór odpowiedniego dysku twardego nie powinien ograniczać się wyłącznie do kwestii jego pojemności. Jak pokazują testy, poszczególne typy nośników mogą różnić się między sobą dużo bardziej (lub dużo mniej), niż byśmy się tego spodziewali.

Days Gone bez ekranów ładowania
Days Gone bez ekranów ładowania

Radosław Kowalczyk, 13 czerwca 2018, 10:22

Z panelu Sony na E3 wiemy, że świat w Days Gone przemierzymy bez ekranów ładowania, a napotkani przeciwnicy będą żyli według własnego cyklu dobowego. Oprócz tego ważną rolę w grze odegra motocykl głównego bohatera.

Chcesz uzyskać krótkie loadingi w grach? Intel Optane i dyski SSD dają radę
Chcesz uzyskać krótkie loadingi w grach? Intel Optane i dyski SSD dają radę

Amadeusz Cyganek, 10 kwietnia 2018, 20:03

Serwis LegitReviews wziął pod lupę kilka nośników danych, analizując je pod kątem szybkości działania w grach, głównie w kwestii długości loadingów. Wyniki pokazują, że różnice pomiędzy najwolniejszym a najszybszym dyskiem są naprawdę spore.

Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut
Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut

Kamil Zwijacz, 24 kwietnia 2017, 19:25

Jutro na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-tach ukaże się strzelanka Sniper: Ghost Warrior 3. Okazało się, że polska produkcja ma problem z początkowym wczytywaniem poziomów - czas oczekiwania wynosi około pięciu minut.

Batman: Arkham Knight bez ekranów ładowania. Powróci Nowa Gra Plus
Batman: Arkham Knight bez ekranów ładowania. Powróci Nowa Gra Plus

Łukasz Szliselman, 1 czerwca 2015, 19:45

Twórcy Batman: Arkham Knight obiecują, że od początku do końca trybu fabularnego gry nie zobaczymy żadnych ekranów ładowania. Potwierdzono również obecność Nowej Gry Plus oraz wyzwań Człowieka Zagadki z wykorzystaniem Batmobila.