Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Fig.co - newsy i ciekawostki

To koniec platformy, która dała nam Pillars of Eternity 2 i Homeworld 3
To koniec platformy, która dała nam Pillars of Eternity 2 i Homeworld 3

Jakub Błażewicz, 29 maja 2023, 17:31

Wygląda na to, że serwis crowdfundingowy Fig.co zostaje zamknięty bez większych sukcesów po przejęciu przez firmę Republic.

Chorus to nowa gra Davida Gaidera, byłego scenarzysty serii Dragon Age
Chorus to nowa gra Davida Gaidera, byłego scenarzysty serii Dragon Age

Bartosz Woldański, 11 października 2019, 19:50

David Gaider, były scenarzysta gry Dragon Age, ujawnił swoją kolejną grę – Chorus. Jest to przygodowy musical, na którego zrealizowanie Summerfall Studios potrzebuje ponad pół miliona dolarów w ramach zbiórki crowdfundingowej w serwisie Fig.co.

Wieści ze świata (Limbic Entertainment, Śródziemie: Cień Wojny, Black Desert Online, Battlefield 1) 19/09/2017
Wieści ze świata (Limbic Entertainment, Śródziemie: Cień Wojny, Black Desert Online, Battlefield 1) 19/09/2017

Kamil Zwijacz, 19 września 2017, 16:35

Dziś piszemy o survivalowej produkcji studia Limbic Entertainment, tworzonej we współpracy z 505 Games, interaktywnym zwiastunie gry Śródziemie: Cień Wojny, aktualizacji Kamasylvia do Black Desert Online, współpracy Atari z Fig.co oraz darmowym weekendzie z grą Battlefield 1 na XOne. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Platforma Fig działa - gracze, którzy złożyli się na Kingdoms and Castles, już zarabiają pieniądze
Platforma Fig działa - gracze, którzy złożyli się na Kingdoms and Castles, już zarabiają pieniądze

Łukasz Mitka, 10 sierpnia 2017, 13:35

Kingdoms and Castles, jedna z kilku gier sfinansowanych na platformie crowdfundingowej Fig, została wydana pod koniec lipca i już zdążyła na siebie zarobić. Generując 1 000 000 dolarów przychodu w pierwsze dwa tygodnie, pozwoliła inwestorom odzyskać wkład z nawiązką.

Phoenix Point, czyli duchowy następca X-COM-a, ufundowany
Phoenix Point, czyli duchowy następca X-COM-a, ufundowany

Krystian Pieniążek, 2 maja 2017, 20:15

Siedem dni – tyle czasu potrzebowało studio Snapshot Games, by zebrać od graczy środki potrzebne do ukończenia jego najnowszego projektu, Phoenix Point. Tym samym miłośnicy klasycznego X-COM-a mogą przygotować się na wielki powrót do korzeni.

Rozpoczęto zbiórkę funduszy na Phoenix Point – duchowego następcę oryginalnego X-COM-a
Rozpoczęto zbiórkę funduszy na Phoenix Point – duchowego następcę oryginalnego X-COM-a

Krystian Pieniążek, 25 kwietnia 2017, 18:59

Juliana Gollopa nie trzeba przedstawiać miłośnikom serii X-COM – wszak mowa o osobie, której zawdzięczają jej powstanie. Założone przez niego studio Snapshot Games rozpoczęło zbiórkę na Phoenix Point - duchowego następcę oryginalnego X-COM-a.

Phoenix Point - pierwsze fragmenty rozgrywki z taktycznej strategii twórcy X-COM: UFO Defense
Phoenix Point - pierwsze fragmenty rozgrywki z taktycznej strategii twórcy X-COM: UFO Defense

Adrian Werner, 20 kwietnia 2017, 09:25

Dzięki rozpoczęciu w serwisie Fig.co crowdfundingowej zbiórki na projekt Phoenix Point otrzymaliśmy pierwszą okazję do zobaczenia, jak prezentuje się w akcji duchowy spadkobierca UFO: Enemy Unknown, opracowany przez ojca tego klasyka, czyli Juliana Gollopa.

Pillars of Eternity II: Deadfire - zbiórka zakończyła się wynikiem 4,4 mln dolarów
Pillars of Eternity II: Deadfire - zbiórka zakończyła się wynikiem 4,4 mln dolarów

Kamil Zwijacz, 25 lutego 2017, 10:26

Studio Obsidian Entertainment poprosiło fanów o 1,1 miliona dolarów na Pillars of Eternity II: Deadfire. Zainteresowanie grą okazało się jednak dużo większe i ostatecznie deweloperom udało się zebrać ponad 4,4 miliona dolarów.

Pillars of Eternity II: Deadfire zebrało ponad 3 mln dolarów - autorzy prezentują elementy rozgrywki
Pillars of Eternity II: Deadfire zebrało ponad 3 mln dolarów - autorzy prezentują elementy rozgrywki

Krzysztof Sobiepan, 21 lutego 2017, 10:15

Podczas gdy udana kampania zespołu Obsidian Entertainment zbliża się ku końcowi, członkowie studia przybliżają fanom parę aspektów gry Pillars of Eternity II: Deadfire, m.in. systemy dynamicznej pogody i relacji z towarzyszami. Dodatkowo zabierają chętnych na krótką wycieczkę po jednym z miast gry – Neketace.

Gracze odwracają się od crowdfundingu
Gracze odwracają się od crowdfundingu

Kamil Zwijacz, 7 lutego 2017, 17:29

Redakcja serwisu Polygon przygotowała raport, w którym wzięto na celownik crowdfunding gier wideo w 2016 roku. W porównaniu do 2015 roku tego typu działalność mocno straciła na znaczeniu.

Pillars of Eternity II: Deadfire zapowiedziane
Pillars of Eternity II: Deadfire zapowiedziane

Jakub Błażewicz, 26 stycznia 2017, 21:55

Studio Obsidian Entertainment oficjalnie zapowiedziało Pillars of Eternity II: Deadfire. Kontynuacja udanego Pillars of Eternity trafiła na stronę Fig.co i zdążyła już zebrać prawie 1/3 wymaganych 1,1 miliona dolarów.

Wasteland 3 ufundowane po 3 dniach zbiórki
Wasteland 3 ufundowane po 3 dniach zbiórki

Adrian Werner, 9 października 2016, 12:46

Trzy dni po uruchomieniu crowdfundingowej zbiórki projekt Wasteland 3 przekroczył kwotę minimalną, czyli 2,75 mln dolarów. Akcja dobiegnie końca 4 listopada, więc zostało jeszcze wiele czasu, aby znacząco zwiększyć zgromadzoną sumę.

Ruszyła zbiórka na Wasteland 3 - jest pierwszy gameplay
Ruszyła zbiórka na Wasteland 3 - jest pierwszy gameplay

Kamil Zwijacz, 5 października 2016, 20:46

Zgodnie ze złożoną przed kilkoma dniami obietnicą, studio inXile Entertainment rozpoczęło zbiórkę pieniędzy na grę Wasteland 3. Akcja wystartowała z przytupem, gdyż już zebrano ponad połowę potrzebnej kwoty, a dodatkowo zaprezentowano pierwszy fragment rozgrywki.

Wieści ze świata (BlizzCon 2016, Rocket League, Consortium: The Tower) 7/4/2016
Wieści ze świata (BlizzCon 2016, Rocket League, Consortium: The Tower) 7/4/2016

Krzysztof Mysiak, 7 kwietnia 2016, 14:49

Dziś piszemy o zapowiedzi imprezy BlizzCon 2016, dacie premiery pudełkowego wydania Rocket League i starcie drugiej zbiórki pieniędzy na Consortium: The Tower. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Rock Band 4 na PC? Tak, jeśli fani sami sfinansują konwersję
Rock Band 4 na PC? Tak, jeśli fani sami sfinansują konwersję

Adrian Werner, 2 marca 2016, 11:45

Studio Harmonix uruchomiło w serwisie Fig.co zbiórkę pieniędzy, której celem jest sfinansowanie pecetowej wersji gry muzycznej Rock Band 4. Zostałaby ona opracowana przez studio Sumo Digital. Cel minimalny to 1,5 miliona dolarów.

Jay and Silent Bob: Chronic Blunt Punch – ruszyła zbiórka na grę o Jayu i Cichym Bobie
Jay and Silent Bob: Chronic Blunt Punch – ruszyła zbiórka na grę o Jayu i Cichym Bobie

Szymon Liebert, 24 lutego 2016, 10:37

Ruszyła zbiórka społecznościowa na Jay and Silent Bob: Chronic Blunt Punch, czyli chodzoną bijatykę o przygodach Jaya i Cichego Boba, znanych z filmów Kevina Smitha. Gra trafi na pecety i konsole, jeśli uda się zebrać 400 tysięcy dolarów. Akcja jest prowadzona w konkurencyjnym dla Kickstartera serwisie Fig.co.

Zbiórka na Psychonauts 2 zakończona. Double Fine zdobyło 3,8 miliona dolarów
Zbiórka na Psychonauts 2 zakończona. Double Fine zdobyło 3,8 miliona dolarów

Jakub Mirowski, 13 stycznia 2016, 09:36

Zakończyła się zbiórka funduszy na grę Psychonauts 2. Studio Double Fine już parę dni temu osiągnęło wyznaczoną kwotę minimalną. Ostatecznie licznik w serwisie FIG.co stanął na sumie 3,8 miliona dolarów.

Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki
Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki

Jakub Błażewicz, 7 stycznia 2016, 10:20

Kampania crowdfundingowa gry Psychonauts 2 powoli zbliża się do końca, ale twórcom udało się już zebrać wymaganą kwotę 3,3 milionów dolarów. Ponadto zaktualizowano cele misji na stronie zbiórki.

Psychonauts 2 w produkcji. Studio Double Fine rozpoczęło zbiórkę
Psychonauts 2 w produkcji. Studio Double Fine rozpoczęło zbiórkę

Adrian Werner, 4 grudnia 2015, 08:25

Studio Double Fine pracuje nad Psychonauts 2, czyli kontynuacją udanej platformówki 3D z 2005 roku. Twórcy uruchomili zbiórkę crowdfundingową, w ramach której chcą zgromadzić minimum 3,3 mln dolarów.

Anchors in the Drift – autorzy Scribblenauts tworzą hack’n’slasha w modelu free-to-play
Anchors in the Drift – autorzy Scribblenauts tworzą hack’n’slasha w modelu free-to-play

Krzysztof Mysiak, 22 października 2015, 11:53

Studio 5TH Cell, znane głównie z logicznej serii Scribblenauts, zbiera pieniądze na kolejny projekt – funkcjonującego w modelu free-to-play hack’n’slasha Anchors in the Drift, który będzie rzucał graczy w różne epoki historyczne, od starożytności po wojnę w Wietnamie. Deweloper stara się zgromadzić 500 tysięcy dolarów na platformie Fig.